استان های سمنان، تهران،‌ قم،‌ مرکزی و بخش هایی از شمال اصفهان امروز فردا آسمانشان غبار آلود است.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور اظهار داشت: امروز در بخش های غرب کشور، شهرهای شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش های پراکنده در برخی ساعات همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

وی گفت: برای استان های گلستان، مازندران شهرهای شمالی سمنان،‌خراسان رضوی، خراسان شمالی بارش پراکنده در بعضی ساعات و گاها رعد و برق البته با شدت کمتری در نظر گرفته شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جنوب غرب کشور، ایلام و خوزستان درگیر گرد و غبار بوده و در برخی نقاط این پدیده با وزش باد همراه خواهد بود.

گودرزی در خصوص پدیده گرد و غبار در سایر شهرها برای امروز و فردا گفت: جنوب استان سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و بخش های شمالی اصفهان امروز و فردا آسمانشان غبارآلود بوده که غبار در استان قم از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی در خصوص شهرهای درگیر با باد شدید امروز و فردا گفت: استان هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد با باد شدیدی مواجه خواهند شد.

گودرزی در خصوص آب های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با توجه به وجود باد شدید در این مناطق افزود: امروز و فردا آبهای آنها مواج خواهد بود.

وی در خصوص هوای تهران گفت: آسمان تهران صاف و برای ساعات بعد از ظهر وزش باد و به تدریج افزایش غبار تا فردا پیش بینی شده و بیشینه دمای تهران 37 درجه می باشد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: وضعیت ، آب و هوا ، غبارآلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار