رقابت‌های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان چین با قهرمانی نماینده نوجوان ایران در گروه بازنده‌ها به پایان رسید.

خیام، قهرمان گروه بازنده‌ها شد!به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان که از سوم تیر به میزبانی چین آغاز شده بود در گروه بازنده‌ها پیگیری شد و طی آن رادین خیام پینگ‌پینگ باز نونهال ایران که در رده سنی نوجوانان شرکت کرده بود به عنوان قهرمانی در گروه بازنده‌ها رسید.

وی ابدا با نتیجه 3 بر صفر پاکستان را شکست داد، در دور دوم گروه بازنده‌ها 3 بر دو از سد حریف تایلندی عبور کرد در مرحله نیمه نهایی نیز 3 بر یک مقابل نیوزلند به برتری رسید و در فینال 3 بر صفر مصر را شکست داد تا قهرمان بازندهها باشد.

 علیرضا بابادیوند، دیگر نماینده نوجوان کشورمان در این پیکارها در گروه بازنده‌ها حریفانی از مغولستان و پاکستان را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی 3 بر یک مغلوب مصر شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بر اساس این گزارش: در بخش جوانان پسر،متین حیدری بعد از صعود به جدول اصلی با قبول شکست برابر کره جنوبی از دور مسابقات کنار رفت.

 آرمان حاجی ئی در گروه بازنده‌ مقابل سنگاپور 3 بر 2 باخت و حذف‌ شد.

تیم ملی جوانان دختر نیز با باخت مقابل رقبای خود از صعود به جدول اصلی بازماندند، در گروه بازنده‌ها هم فاطمه جمالی فر 3 بر یک مقابل چین تایپه شکست خورد و مهشید اشتری هم 3 بر صفر مقابل مصر مغلوب شد.

هدایت تیم ملی جوانان ایران را محسن شیشه‌گرها و مهناز رجبیان و هدایت تیم ملی نوجوانان را امید شمس بر عهده دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، نوجوانان ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار