تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند، در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

اجرای طرح شناسایی نیازمندان منطقه5
 
مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه5 گفت: یکی از مهمترین مشکلات د رحوزه ارائه خدمات رفاهی و توانمندسازی به خانواده های نیازمند نداشتن بانک اطلاعاتی جامع است.
 
محمد مهدی قشقایی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه5 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در مراسم مجمع خیرین منطقه توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای طرح شناسایی و کمک به نیازمندان از طریق پلاک ثبتی منزل مسکونی ارائه شد.
 
علیزاده دبیر مجمع خیرین با توضیح این طرح افزود: در این طرح اطلاعات مددجویان در پرتال مجمع ثبت و آمار واقعی از نیازمندان منطقه برای ارائه خدمات بهتر به آنها، احصا می شود و تمامی کمک هایی که از طریق خیرین، شهرداری و شورای شهر برای نیازمندان در نظر گرفته می شود و از طریق این مجمع به دست آنها خواهد رسید.
 
در پایان این مراسم فلاح مسئول کمیته امداد پهنه شمال غرب تهران، در خصوص فرآیند و رود مدد جو به این چرخه و چگونگی توانمند شدن آنها پرداخت وام از طریق کمیته امداد با ضمانت صورت خواهد گرفت.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
 
آمادگی منطقه 6 در اجرای طرح رصد کیفیت زندگی
 
رییس اداره مطالعات منطقه 6 از اجرای طرح رصد کیفیت زندگی با هدف جمع‌آوری اطلاعات به منظور برنامه‌ریزی بهتر در این منطقه خبر داد.
 
رضا محسنی رییس اداره مطالعات منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای طرح رصد کیفیت زندگی به هدف جمع‌آوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی‌، سلامت، محیط زیست شهری و جمعیتی به منظور ارتقای برنامه‌ریزی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان در محله‌های شهر تهران و این منطقه اجرا می‌شود.
 
رییس اداره مطالعات منطقه ادامه داد: این طرح شامل جمع‌آوری اطلاعات بر اساس چندین شاخص کیفیت زندگی است.
 
محسنی در پایان گفت: پس از توزیع پرسشنامه‌ها و تحویل نقشه محله، کار پرسشگری آغاز و در پایان زمان فعالیت نیز پرسشگران در سرای محله، نقاط اجرای طرح را بر روی نقشه بلوک‌بندی محلات مشخص می‌کنند.


اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید


نصب لوازم بازی ویژه کودکان در بوستان محلات مرکزی پایتخت
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: به منظور نشاط و شادابی کودکان لوازم بازی در بوستان‌های منطقه نصب می‌شود.
 
امیر حسین عصاری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: نصب وسایل ورزش و بازی در پارک‌های محله ای تاثیر مستقیم بر سلامت شهروندان دارد چرا که با بهره‌گیری از این امکانات و انجام ورزش‌ در طول روز افراد سلامت خود را تضمین می‌کنند.
 
عصاری با اشاره به توسعه و بهسازی و تجهیز پارک‌ها تصریح کرد: سعی بر این است تا در تمام محلات و مکان‌هایی که به وسایل بازی و ست ورزشی نیاز است اینگونه وسایل نصب شود.
 
وی در پایان گفت: نصب یک ست لوازم بازی در بوستان‌های هاشمی، رودکی، دانشجو و رازی انجام و همچنین یک ست لوازم بدنسازی در بوستان رازی نصب شده است.


 
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید

حفظ، صیانت و استفاده بهتر از منابع آبی منطقه13
 
رئیس اداره فضای سبز منطقه13 گفت: نواحی چهارگانه منطقه برای حفاظت از فضای سبز شهری و جنگل سرخه حصار آمادگی کامل دارند.
 
بابک ابوالقاسم پور رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه13 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: با آغاز فصل گرما و فرا رسیدن ماه رمضان جلسه ای با تاکید بر حفظ، صیانت و استفاده بهتر از منابع آبی در سطح منطقه برگزار می شود.
 
ابوالقاسم پور افزود: هدف از برگزاری این جلسه آبیاری فضای سبز، جلوگیری از هدر رفت آب در سطح محدوده و نیز نحوه مناسب و صحیح آبشویی درخستان است.
 
وی در پایان گفت: این جلسه با حضور ناظران فضای سبز و مدیران عامل شرکت های نگهداری فضای سبز به منظور حفظ و صیانت از منابع آبی منطقه برگزار می شود.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
 
برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در جنوب شرق تهران
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه15 گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی محلات هشتگانه منطقه برگزار می شود.
 
ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف در نواحی هشتگانه اظهار کرد: در این راستا مسابقات گل کوچک و پرتاب دارت در ناحیه یک، مسابقات فوتبال چمنی درناحیه دو، فوتسال در ناحیه سه و فوتبال دستی درناحیه چهار برگزار می شود.
 
حیدری در ادامه افزود: برگزاری مسابقات شطرنج در ناحیه پنج، تنیس روی میز کارکنان در ناحیه شش، مسابقات ایستگاه تفریحی ورزشی درناحیه هفت و مسابقات پرتاب دارت و فوتسال کارکنان در ناحیه هشت از دیگر فعالیت های ورزشی در این ایام است.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تصریح کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان نیز در دور منطقه ای در این ایام برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: تمام مراکز ورزشی منطقه بعد از افطار آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

 
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن اسحاقی
۱۶:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
من کارگربوستان ولایت هستم و رئیس کل مادرفضای سبز منطقه ۱۹ حیف کهاجازه نمیده.
Iran (Islamic Republic of)
حسن اسحاقی
۱۶:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
من کارگربوستان ولایت هستم رئیس کل مادرفضای سبز منطقه ۱۹ حیف کهاجازه نمیده.
آخرین اخبار