منابع امنیتی تونس از دست داشتن دو تروریست در حمله مرگبار اخیر به تونس خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، پلیس و شاهدان حمله تروریستی اخیر به تونس از حضور شخص مسلح دیگری در روز حادثه مرگبار تونس خبر دادند.  

یک مقام امنیتی تونس شب گذشته گفت دو تروریست در حمله مرگبار روز جمعه به تونس همدست سیف الدین رزگویی – تروریست اصلی – بودند. 

مقامات امنیتی تونس شب گذشته نام دو مظنون متهم به دخالت در حادثه تروریستی این کشور را اعلام کردند. "محمد بن عبدالله" و "رفیق طیاری" دو مظنون متهم به دست داشتن در حمله تروریستی تونس هستند.

پلیس برای یافتن این دو مظنون عملیاتی را آغاز کرده است. مظنونان مذکور مستقیما در حمله اصلی دست نداشتند؛ اما به سیف الدین رزگویی – تروریست اصلی حادثه مرگبار حمله تونس – کمک کرده تا نقشه خود را عملی کند. 

شاهدان حمله تروریستی تونس بر ادعای خود مبنی بر حضور فرد مسلح دیگری در روز حادثه اصرار دارند. یکی از شاهدان اظهار داشت به وسیله شخص مسلحی مجروح شد که به گمان وی سیف الدین رزگویی نبوده است. 

بازماندگان حادثه تروریستی روز جمعه بر این باورند آنها به وسیله بمب های دست ساز مورد حمله قرار گرفتند. هیچ یک از عکس های گرفته شده از سیف الدین رزگویی در روز حادثه نشان نمی دهد وی نارنجک و یا اسلحه با خود همراه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار