نمایشگاه گروهی از کشورهای ایران، آمریکا، فنلاند و هند با هدف ایجاد تعامل و تبادل فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان ایرانی و خارجی در گالری اعتماد در حال برگزاری است.

آنه محمد تاتاری نقاش برجسته  پیشکسوت، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص نمایشگاه گروهی در گالری اعتماد گفت: در این نمایشگاه علاوه بر 3 هنرمندی که از کشورهای فنلاند، آمریکا و هند حضور دارند،َ افرادی چون علی گلستانه و جاهد سربلند نیز با آثار خود به این نمایشگاه آمده‌اند.

وی افزود: این نمایشگاه در قالب نقاشی به سبک آبستره است که هر کس با تم طبیعت کشور خودش، آن را به تصویر کشیده؛ اما کارهای من فیگوراتی هستند و در آن تلاش شده که با تست و طراحی آثار گذشته‌ام محصولی جدید را ایجاد کنم.

تاتاری تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود 30 کار وجود دارد، که اکثر آن‌ها دارای ابعاد کوچک و قابل حمل و حدود 80*60 هستند.

وی افزود: دعوت از این 3 هنرمند، یعنی (بابیتا داس، ماتی سیریو، پاتریسیا گودریچ) با هدف ایجاد تعامل و تبادل فرهنگی و هنری بین ایران و کشورهای دیگر انجام شده است و این که چه تفاوت‌هایی بین هنر ما با آن‌ها وجود دارد نیز یکی دیگر از اهداف ما محسوب می‌شود.

این هنرمند اظهار داشت: با وجود این که قالب کارها آبستره است اما در آثار ایرانی بیشتر فیگوراتیو با موضوع اجتماعی دیده می‌شود.

آبستره هنر خالص و ناب، با فرم‌های رنگی است وی پیاده کردن این سبک توسط هنرمندان ایرانی و خارجی تفاوت‌هایی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود این که گالری‌دار این نمایشگاه را مثبت ارزیابی نمی‌کردند اما تا امروز با استقبال خوبی مواجه شده و امیدواریم این استقبال ادامه پیدا کند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه گروهی از جمعه 6 تیر افتتاح شده و تا 16 تیر در محل این گالری واقع در نیاوران، میدان یاسر، خیابان بوکان، شماره 4 میزبان علاقه‌مندان است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار