کارشناس گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از آغاز مرحله دوم طرح های امداد تابستانی از 25 تیر تا 4 مهرماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران تیمور خالدی گفت: با آغاز فصل تابستان و شروع مسافرتها، شاهد افزایش تراکم ترافیک و تردد در جاده های کشور هستیم و طرح های امداد تابستانی به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی و افزایش آمادگی جهت پاسخگویی به حوداث احتمالی و کاهش خسارت های جانی و مالی آن توسط سازمان های خدمات رسان اجرا می شود.

وی افزود: سازمان ها و مراکزی از جمله اورژانس ها، بیمارستان ها، هلال احمر، راهداری، فوریت های پزشکی و میراث فرهنگی در راستای اجرای این طرح و به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مسافران در سطح جاده های استان آمادگی ارایه خدمات دارند.

کارشناس گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان بیان کرد: طرح امداد تابستانی برای ارائه خدمات به مسافران در دو مرحله اجرایی شد که مرحله اول شروع طرح تابستانی از تاریخ 18 تا 28 خرداد بود و مرحله دوم آن نیز از 25 تیر تا 4 مهرماه اجرا می شود. 

خالدی گفت: استان کردستان با وجود مناظر طبیعی و تاریخی فراوان وهمچنین داشتن مناطق گردشگری وبه دلیل مرزی بودن و فعالیت بازارچه های مرزی یکی از مقاصد گردشگری کشور محسوب می شود وهر سال دو میلیون نفر گردشگر از این استان دیدن می کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.