مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: تصمیم دولت در حذف سهمیه سوخت تاکسی برای مسافربرهای شخصی بازار گرمی درست کرد.

حذف سهمیه سوخت تاکسی ها فقط به نفع مسافربرهای شخصی استمیثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اقدامی که دولت در بحث حذف سهمیه سوخت تاکسی ها انجام داد فشاری بر قشر ضعیف تاکسیران وارد کرد و ما انتظار داریم که دولت برای کمک به تاکسیران ها تجدید نظری داشت باشد و طرح های جدیدی در دولت مطرح شود که به نفع این قشر باشد.

وی با اشاره به اینکه روزانه 4.5 میلیون جا به جایی مسافران توسط تاکسی‌ها صورت می‌گیرد افزود: تاکسی یک وسیله حمل و نقل عمومی است هرچند در جایگاه خودش باید ارتقا پیدا کند. چراکه باید یک فرقی بین وسیله حمل و نقل عمومی و شخصی باشد.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: اقدام دولت درخصوص حذف سهمیه تاکسیران ها بازار گرمی را برای مسافر برهای شخصی ایجاد کرده که بدون کنترل با همان امتیازهای تاکسیران ها فعالیت دارند که مورد پذیرش هیچ مرجع قانونی نیست.

مظفر در پایان در خصوص کمک دولت به سازمان تاکسیرانی عنوان کرد: چند سالی است که دولت هیچگونه کمکی به تاکسیران ها نکرده به جز سهمیه بنزین که آن هم حذف شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک تاکسیران فلک زده در به در
۲۳:۴۵ ۰۹ تير ۱۳۹۴
یکی ازپر زحمت ترین و سخت ترین و بدترین کار ها البته فقط در ایران همان راننده تاکسی بودن است رننده گان باشرف و پر تلاش تاکسیران بیشترین وقت و زحمت را در جا به جایی مسافران از همه اقشار جامعه را انجام می دهند اما کمترین حمایت از این فقیر ترین قشر جامعه صورت می گیرد و امنیت شغلی اصلا وجود ندارد در این آلودگی شدید هوا گرد و گوبار و گرمای شدید هوا و مشکلات تمین بیمه درمانی عدم حمایت های بانکی هزینه های سر سام آور تعمیرات تاکسی فشار های عصبی وووو..... هزاران هزار مشکلات عدیده و حال ندادن سوبسید بتزین تاکسیرانان فقط دلخوش به بنزین دولتی بودند و حال این دلخوش تمام شد اصلا سازمان تاکسیرانی و رنگ تاکسی ها را هم از زرد بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۹ تير ۱۳۹۴
باید به عرض برسانم که مسافر برهای شخصی در این رقابت جلوترند چون از بسیاری از دردسرهای قانونی و مالی تاکسیرانان را ندارند مثلا من یک تاکسیران برون شهری هستم اولا قریب یکسال دنبال کسب مدارک با هزینه های بالا بوده ام ثانیا یک جهارم دریافتی را بابت صورت حساب میپردازیم ثالثا ثبت ساعت در پلیس راه وقت بیشتری از تاکسی دار را میگیرد چهارما نسبت به مسافر بر شخصی جریمه بیشتری پرداخت میکنیم؟
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۹ تير ۱۳۹۴
یک نرخ یا ارزان یا گران برای همه بهتر است
آخرین اخبار