فرماندار شهریار گفت:‌ امروز رقابت‌ها در عرصه جهانی معطوف به فاز اقتصادی می‌شود و یکی از مهمترین پایه‌های اقتصاد،صنعت گران و تولید کنندگان هستند و در واقع امر، فعالان این عرصه محرکان اصلی حیات و توسعه کشور بشمار می‌روند.

فعالان صنعتی و تولیدی محرکان اصلی حیات و توسعه کشور هستندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید ناجی فرماندار شهریار در نشست صمیمی مجموعه فرمانداری با صنعت گران و تولید کنندگان این شهرستان اظهار کرد: امروزه بسیاری از مناسبات در عرصه جهانی، معطوف به حوزه‌های اقتصادی می‌شودو صنعت و تولید یکی از پایه‌های اصلی این حوزه تعیین کننده به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود:‌صنعت گران و تولید کنندگان، محرکان اصلی اقتصاد، حیات و توسعه کشور هستند و بی توجهی به این حوزه، فقر، بدبختی و رکود را در جامعه حاکم می‌کند.

ناجی عنوان کرد: حرکت اقتصادی بدون حضور فعالان تولیدی و آراء و نظریات کارشناسان اقتصادی و صنعتی ناکام می‌ماند.

فرماندار شهریار افزود: در عرصه کنونی اقتصاد با سیاست گره خورد و تحرکات کشورها برای به زانو درآوردن رقبای خود با تمرکز بر عناصر اقتصادی محقق می‌شود.

ناجی با بیان لزوم کاهش کاغذ بازی‌ها و تسریع در روند فعالیت‌ها و مناسبات تولیدی تصریح کرد: مقررات زدایی یکی از اهداف اصلی دولت در این عرصه بشمار می‌رود و به تبع فرمانداری شهرستان شهریار نیز با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند تا برخی از پیچیدگی‌های اداری غیر منطقی که روند عرصه تولید را با کندی مواجه می‌کند، رفع شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از تعدادی فعالان عرصه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان شهریار با اهدای لوح و جوایزی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار