سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی حماس را به تلاش برای ایجاد یک شبکه تروریستی در کرانه باختری رود اردن متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی – شین‌بت – با همکاری نیروهای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و پلیس این رژیم عملیاتی ضربتی در جهت خنثی کردن آنچه "تهدید تروریستی حماس در کرانه باختری" می‌خواند، آغاز کرد.

شین‌بت اعضای حماس را به تلاش برای ایجاد یک شبکه تروریستی در کرانه باختری متهم و به همین بهانه 40 نفر شامل تعدادی از اعضای حماس را دستگیر کرد. بازداشت‌شدگان متهم به فعالیت تروریستی در نابلوس – شمال کرانه باختری – هستند. شین‌بت در ادامه مدعی شد محل مخفی کردن تسلیحات حماس را در جنین کشف کرده است. در این مخفیگاه دوربین‌های دید در شب و تجهیزات نظارتی کشف شده است که به گمان شین‌بت احتمالا برای استفاده در عملیات تروریستی اعضای حماس در آینده نگهداری شده اند.

در میان بازداشت‌شدگان تعدادی از اعضای حماس که به تازگی از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده بودند نیز به چشم می‌خورد. ایجاد شبکه تروریستی بوسیله حماس بهانه جدید شین‌بت است تا تعداد بیشتری از اعضای این جنبش را به اسارت درآورد. صدها فلسطینی به بهانه‌های واهی و بدون انجام محاکمه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار