بیرجند؛

دستگیری 3 متهم و کشف 190 کيلوگرم ترياک در شهرستان بيرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 190 کيلوگرم ترياک در شهرستان بيرجند خبر داد.

دستگیری 3 متهم و کشف 190کيلوگرم ترياک در شهرستان بيرجندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ سرتيپ دوم خليل واعظي در رابطه با اين خبر گفت : سحرگاه امروز مأموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبي هنگام گشت زني در جاده های فرعی شهرستان بيرجند به يک دستگاه خودروی پرايد مشکوک شدند و آن را تحت نظر قرار دادند .

وي گفت : ماموران با رصد خودروی پرايد مشاهده کردند يک دستگاه خودروی پژو405نيز با اين خودرو در ارتباط است که توقف خودروها در دستور کار قرار گرفت .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مأموران خودروی پرايد را تعقيب کردند و با انجام عمليات انتظامی خودرو را متوقف و بازرسی کردند .

سردار واعظی افزود : در بازرسی از خودروی پرايد 96کيلو گرم ترياک که در قالب سه کيسه در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد که در اين رابطه راننده و سرنشين خودرو دستگير شدند .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توقيف خودروی پرايد و اعزام نيروهای ويژه ،عمليات تعقيب و توقف خودروی 405آغاز شد .

سردار واعظی گفت : مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر خودروی 405را تعقيب کردند که در بلوار پيامبر اعظم (ص) شهرستان بيرجند با عمليات انتظامی خودرو متوقف و با هماهنگی مقام قضائی بازرسی شد .

وی خاطرنشان کرد :در بازرسی پژو405از صندوق عقب خودرو 94کيلوگرم ترياک کشف و راننده خودرو دستگير شد .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: در اين عمليات 190کيلوگرم ترياک کشف ، دو دستگاه خودرو توقيف و سه متهم دستگير شد که با تشکيل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند .
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.