برگزاری جلسه فصلی در مدیریت بحران منطقه یک

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: اولین جلسه فصلی سه ماهه اول سال 94 در ستاد مدیریت بحران ناحیه یک امروز برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه فصلی در مدیریت بحران منطقه یککیوان فاتحی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اولین جلسه فصلی سه ماه اول سال 94 در ستاد مدیریت بحران ناحیه یک با هدف ارائه راهکارهای مناسب و کاربردی با محوریت بررسی و شناسایی عوامل بحران‌زا و بحران‌زدا در محل سالن کنفرانس برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این جلسه که با هماهنگی سازمان ها، ادارات مختلف عضو ستاد مدیریت بحران ناحیه برگزار می‌شود، کارشناسان آتش‌نشانی، اداره آب و فاضلاب، هلال احمر، اداره برق، اداره گاز، در خصوص موارد ایمنی رعایت شده از سوی سازمان‌ها گزارشی را ارائه و همچنین در خصوص نقاط بحران‌زا و بحران‌زدای موجود در سطح محدوده توضیحاتی ارائه می‌شود.

فاتحی‌منش تصریح کرد: در این جلسه مواردی همچون هماهنگی جهت ارائه آموزش‌های مدیریت بحران به کارکنان پمپ بنزین‌ پاسداران، اعلام ساختمان های بالای 6 طبقه به ستاد مدیریت بحران برای برگزاری مانور آموزشی، اقدام اداره برق نسبت به ارائه آموزش در خصوص اطفاء پست‌ةای برق و کابل‌ها به پرسنل اتش‌نشانی، اطلاع رسانی عمومی در خصوص اسکانهای امن در هنگام موارد بحرانی با حضور نمایندگان واحدهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار