ایلام؛

نشست هماهنگی برنامه ریزی مراسم روز جهانی قدس در رسانه استانی

مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام در این نشست گفت: با هدف شور آفرینی و مشارکت فعال گروه های مختلف مردم برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس در قالب پخش تیزر،گزارش،کلیپ،نماهنگ،مصاحبه، زیر نویس از هم اکنون در شبکه های صدا و سیمای استانی پخش می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت اله رحیم زاده با بیان یوم الله روز جهانی قدس به عنوان یک روز به یاد ماندنی و سرنوشت ساز در تاریخ  انقلاب اسلامی و نظام بین الملل گفت: نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از آرمان های امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حمایت از ملل تحت ستم و جنبش های آزادی خواه موضع گیری قاطعی در مقابله با  خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی داشته است.

مدیرکل رسانه استانی با پرداخت تحولات نظام بین الملل و اهداف هجوم گروهک تروریستی داعش به ممالک اسلامی با حمایت استکبار جهانی و حامیان وهابیت  ونیز رایزنی مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با کشورمان حضور حماسی و مشارکت فعال آحاد مختلف مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را سرنوشت ساز دانست.

رحیم زاده با اشاره به تمهیدات رسانه استانی برای پوشش ویژه مراسم روز جهانی قدس اضافه کرد:گروه های  تولیدی تلویزیونی و رادیویی و هم چنین خبر با بهره گیری از امکانات فنی پرتابل با پخش مستقیم این مراسم در شبکه های استانی صدا و سیما و ارسال تصاویر و اخبار برای شبکه های سراسری در تدارک به تصویر کشیدن  وانعکاس عالی حماسه حضور مردم ولایت مدار استان در این رویداد ملی و جهانی واعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین  هستند.

مراسم روز جهانی قدس از ساعت 10 صبح در چهارراه رسالت آغاز و باراهپیمایی حضار به طرف میدان شهید کشوری_میدان مادرو در خاتمه با اجتماع مردم روزه دار در مصلای بزرگ شهر ایلام برگزار می شود.

همچنین ویژه برنامه کودک در این روز در محل برگزاری مراسم روز جهانی قدس اجرا می شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.