امام جمعه رودهن گفت: اشغال قدس شریف به عنوان محل تبلیغ انبیاء الهی به ویژه پیامبر گرامی اسلام و اولین قبلکه مسلمین ، بی احترامی به مقدسات الهی است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در سالروز روز جهانی قدس گفت: تاریخ بیانگر جایگاه مسجد الاقصی در بین ادیان الهی می باشد .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه بیت المقدس تسخیر شده به دست صهیونیست 30 قرن قدمت دارد، تصریح کرد: بیت المقدس محل عروج و فرود پیامبر گرامی اسلام (ص) در شب معراج است واین مکان مقدس محل تبلیغ انبیاء الهی از یهود تا اسلام به شمار می رود .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب افزود: قبله مسلمانان 17 ماه بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) از مسجد الاقصی به سمت کعبه ، تغییر کرد ولی این مکان مقدس هنوز قداست خود را دارد و تسخیر آن یعنی ورود دشمن به ارزشهای اسلامی و بی احترامی به مقدسات الهی است .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در خاتمه اظهار داشت: قدس شرافت دارد و مقام معظم رهبری در مورد اهمیت روز جهانی قدس فرموده اند " امروز در زندگی مسلمانان هیچ مسئله ای مهم تر از فلسطین نیست " ، دشمنان اسلام برای مبارزه با مسلمانان در قلب جهان اسلام به منظور تخریب اسلام کشتار می کنند.

انتهای پیام /گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.