فرماندار شهرستان پردیس گفت: روز جهانی قدس روز انزجار از آمریکا و اسرائیل و روز لرزه بر پایه های بنیان استکبار جهانی است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، مرتضی حیدری در سالروز روز جهانی قدس گفت: امام راحل در بستر نظام جمهوری اسلامی ایران یادگاری های زیادی را برای ملت این گذاشت که یکی از مهمترین آنها روز جهانی قدس بود که در تقویم ملی ایران اسلامی ثبت شد.

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود: اسرائیل یک رژیم جعلی است که تانک جنگی از جنس استکبار در بلاد مسلمین محسوب می شود و کشتار های بی رحمانه ای به راه انداخته اند و بیش از نیم قرن است که بر سر ملت مسلمان فلسطین سایه اشغال گری خود را پهن کرده اند .

حیدری با تاکید بر اینکه شمارش معکوس حیات استکبار جهانی در قالب آمریکا و اسرائیل به حرکت درآمده است، تصریح کرد: بیداری اسلامی که از ایران اسلامی در حال صادر شدن به اقصی نقاط جهان است از جنس استکبار ستیزی است و آبی بر آتش اسلام ستیزی استکبار جهانی خواهد بود .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: اسرائیل یک قدرت توخالی و پوشالی است و محتوای درونی ندارد زیرا تنها برای مظلوم عرض اندام می کند و در برابر قدرتی همانند ایران توان نبرد ندارد.

انتهالی پیام /گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.