مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد جمكران خبر داد:

طرح قرآنی «از قدر تا غدیر» با عنوان 1818 اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام نصیری گفت: طرح قرآنی « قدر تا غدیر» به مدت 90 روز از 18 ماه رمضان تا 18 ذی الحجه كه مصادف با عید غدیر خم است، برگزار می شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام نصیری با اشاره به اجرایی شدن طرح از قدر تا غدیر در مسجد مقدس جمکران به تبیین این طرح پرداخت و اظهار کرد: طرح قرآنی « قدر تا غدیر» به مدت 90 روز از 18 ماه رمضان تا 18 ذی الحجه كه مصادف با عید غدیر خم است، برگزار می شود.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمكران با بیان این‌كه این طرح قرآنی با عنوان 1818 نامگذاری شده است خاطرنشان كرد: در این طرح  طی 90 روز آیات الولایه كه در منابع شیعی و اهل تسنن وجود دارد، استخراج می شود و همچنین آیاتی كه در خصوص فضایل اهل بیت(علیهم السلام) است با استناد به روایات شیعی و اهل سنت استخراج و به اطلاع افراد علاقه‌مند رسانده می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را آشنایی بیشتر جوانان با آیات قرآن كریم و فضائل آیات ولایی برشمرد و افزود: شروع این دوره از شب های قدر بوده و همچنین این طرح در بازده زمانی 90 روزه در طول سال هم ادامه دارد و در چهار دوره طراحی شده كه از عید غدیر تا هفته وحدت، از هفته وحدت تا ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، از ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) تا شب قدر و مجدد از شب قدر آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیری با اشاره به اینكه این طرح با همكاری موسسه غدیر شناسی طراحی شده، بیان كرد: افتتاح این طرح در 18 رمضان بود كه با حضور مدیر موسسه غدیر شناسی، حجت‌الاسلام  شاه آبادی در مسجد مقدس جمکران در حضور خیل مشتاقان انجام شد.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمكران ادامه داد: جهت بهره مندی از محتواهای تولیدی چهار روش تعریف شده كه یكی به صورت پیامكی است و در این روش علاقه مندان باید عدد  1818 را به سامانه 30001904 ارسال كنند تا به آنها پیامك بدهیم.

وی یادآور شد: علاقه مندان كه 1818 را به سامانه ارسال كنند غیر از اینكه به اطلاعات علمی آنها افزوده می شود، جوایزی به صورت قرعه كشی نیز به آنان اهدا می شود.

 حجت‌الاسلام نصیری با بیان اینكه در شبكه های اجتماعی مجاز هم افراد می توانند محتواها را دریافت كنند خبر داد: سایت غدیر شناسی نیز این محتوا را به صورت تفصیلی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و حوزه چهارم در قالب كارگاه های آموزشی است كه طی 15 جلسه دو ساعتی محتواهای تولیدی حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمكران در پایان خواستار توجه هر چه بیشتر حامیان و بانیان خیر به اجرای طرح های قرآنی شد و خاطر نشان کرد: مسئولین فرهنگی باید نسبت به حمایت از این قبیل طرح ها اقداماتی را انجام دهند تا بتوانیم مطالب قرآنی را به نسل جوان ارائه دهیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار