امام جمعه سقز با بیان اینکه دفاع از مظلوم یکی از ویژگی های بارز ملت ایران است گفت: هدف از برگزاری این راهپیمایی حمایت از مظلومیت مردم جهان اسلام به تمام مردم جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ عبدالرحمان حسین زاده گفت: سال هاست اسرائیل غاصب، ناجوانمردانه با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین رفتار می کند و حضور گسترده در راهپیمایی نشان دهنده حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به عنوان بخشی از سرزمین اسلامی است.

وی با عنوان اینکه ملت مسلمان ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس هرساله باشکوه تر این مراسم را برگزار کرده است اضافه کرد: این روز به عنوان یک نهضت جهانی مسلمانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شده است. 

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره)، به ملت های مسلمان پیام داده شد که باید از این ملت مظلوم فلسطین حمایت شود و تا به امروز این حمایت ادامه داشته است.

امام جمعه سقز با اشاره به آیات قرآن کریم در دفاع از مظلوم، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را اجرای دستورات دینی دانست وافزود: قرآن در خصوص نابودی صهیونیست، در آیات متعدد بشارت و در سوره اسراء آیه 4 تا 8 سخن به میان آورده است و حتی در باره هلاکت صهیونیست در 2 مرحله به خاطر گناه و ظلم و کفر سخن گفته شده است و خداوند در این کتاب آسمانی وعده داده که اسرائیل به خاطر زشتی ها و انحرافات برای همیشه به دست حزب الله نابود خواهد شد و آن روز نزدیک است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: رژیم ، قدس ، فلسطین ، نهضت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.