امام جمعه موقت سنندج ضمن قدردانی از حضور مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی مسلمانان تکلیفی الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ماموستا امین راستی در حاشیه راهپیمایی روز قدس ، ضمن گرامیداشت روز قدس و قدردانی از حضور مسلمانان روزه‌دار جهان در این یوم‌الله،گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس به عنوان روزی حیاتی و سرنوشت‌ساز در واقع نشان از اتحاد و انسجام جهان اسلام و یک واحدشدن آنان در برابر دشمنان این دین الهی است که بحمدالله امروز مردم نشان دادند که حامی خوبی برای مظلومان جهان و به ویژه مردم فلسطین هستند.به گفته ماموستا راستی، امروز دشمنان اسلام برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان از هر مسیری ورود پیدا کرده‌اند که بی‌توجه کردن مسلمانان نسبت به سرنوشت یکدیگر یکی از توطئه‌های آنان است.وی با بیان اینکه دفاع از حق مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالمان از دستورات دین مبین اسلام است، گفت: همین امر تکلیف مسلمانان را برای حضور یکپارچه در روز قدس به عنوان روز حیات اسلام مشخص می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اقدامات غیرانسانی و کشتارهای وحشیانه تکفیری‌ها در برخی مناطق مسلمان‌نشین جهان، گفت: تکفیر و گروه‌های تکفیری همچون داعش دست نشانده اسرائیل و استکبار برای ضربه‌زدن به جهان اسلام است.

به گفته ماموستا راستی، این حضور گسترده مسلمانان جهان در یوم‌الله قدس و ندای آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی آنان در واقع پاسخ کوبنده‌ای به تحرکات بی‌پایه و اساس گروه‌های از خدا بی‌خبر تکفیری خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج در پایان ضمن قدردانی از حضور مردم کردستان در این راهپیمایی باشکوه،افزود: چنین حضور گسترده‌ای حرکات تفرقه‌افکنانه دشمنان در بین مسلمانان را بی‌اثر خواهد کرد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.