نامزد جمهوری‌خواه آمریکا در مصاحبه‌ای ضمن اشاره به پایین‌‌بودن رشد اقتصادی این کشور، خواستار افزایش ساعات کاری مردم شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا روز گذشته گفت مردم آمریکا باید برای رشد اقتصاد این کشور بیشتر کار کنند.

"جب بوش" 62 ساله روز چهارشنبه در مصاحبه با روزنامه «نیوهمپشایر یونیِن‌لیدر» در پاسخ به سؤالی درباره سیاست او در اجرای اصلاحات مالیاتی گفت: "من امیدوارم بتوانیم به رشد 4 درصدی دست پیدا کنیم. این یعنی اینکه باید میزان تولید خود را بالاتر ببریم و طبیعتاً برای رسیدن یه این نقطه لازم است که مردم ساعات بیشتری کار کنند و با کار بیشتر، درآمد بیشتری هم برای خانواده خود بدست آورند."

این اظهارات بوش با انتقادهایی از سوی برخی از نهادهای آمریکا مانند "کمیته ملی دموکرات آمریکا(DNC)" و همچنین با پاسخ نامزد حزب دموکرات آمریکا -- هیلاری کلینتون -- مواجه شد. 

طبق نظرسنجی‌ مؤسسه "گالوپ" در سال 2014، بسیاری از مردم آمریکا در مشاغل تمام وقت مشغول به کار هستند و به‌طور میانگین 47 ساعت در هفته کار می‌کنند. در همین حال، 4 نفر از هر 10 نفر نیز اعلام کردند که دست‌کم هفته‌ای 50 ساعت از وقت خود را در محل کار خود می‌گذرانند. 

به گزارش "سازمان توسعه و همکاری اقتصادی"، ساعات کاری مردم آمریکا در مقایسه با سایر کشورهای بزرگ صنعتی دنیا بیشتر است.

دفتر آمار اشتغال وزارت کار آمریکا اعلام کرده است تنها 6.5 میلیون از مردم این کشور در مشاغل نیمه وقت مشغول کار هستند، که البته این انتخاب آنها نبوده است و اساساً هیچ گزینۀ تمام وقتی پیشِ روی آنها نبوده و مجبور به این تحمل این وضع هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۸ تير ۱۳۹۴
جب بوش مثل پدر و برادر جنایتکار و متجاوزش در صورت دستیابی به مقام ریاست جمهوری آمریکا ، می تواند باعث فقر و بیچارگی بیشتر آمریکائی ها شود .
آخرین اخبار