معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران حضور مردم صبور و شایسته مازندران را در راهپیمایی روز قدس پشتوانه مهمی برای تیم مذاکره هسته ای دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا یونسی در جمع راهپیمایان ساروی افزود : بی دلیل نیست که قدرتهای ظالم جهانی در قالب 1 + 5 امروز با پای خود به میز مذاکره برگشته اند و اینبار نبرد حق با باطل و در نبردی نابرابر در قالب جنگ نرم و به اصطلاح میز مذاکره جلوه گر شده است.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده هسته ای گفت : امروز دیگر از محور شرارت و گزینه نظامی گذشته خبری در میان نیست و در لحظات حساس از حیات تاریخی انقلاب مقدس اسلامی مجاهدان مبارزه در جبهه دیپلماتیک شجاعانه ، مومنانه ، متعهدانه و با پایداری و استقامت و مقاومتی مثال زدنی به مبارزه طاقت فرسا در جهت دفاع جانانه از حقوق این ملت مقاوم ، مظلوم و خدایی مشغول اند .

وی گروههای تکفیری و داعش را در راستای تحقق تفکر شوم اسرائیل برای تفرقه و تجزیه کشورهای اسلامی خواند و گفت : استکبار جهانی همه توان خود را بکار گرفته تا چهره اسلام نبوی و اسلام علوی را که تجلیگاه حقیقی آن انقلاب اسلامی است را با خلق گروههای وابسته ، متحجر ، قاتل ، حیوان صفت با اندیشه های شیطانی همچون طالبان ، القاعده ، داعش خدشه دار نماید و از این طریق میان مسلمانان جهان اختلاف بیاندازد تا حاشیه امنی را برای اسرائیل غاصب فراهم نماید .

وی تاکید نمود : روز قدس ثابت کردکه والله خیر الماکرین خداوند مکر مکاران را به خودشان بر می گرداند و همواره از دینش به وسیله صالحان زمین حمایت و مواظبت خواهد کرد که نمونه بارز این حمایت و مواظبت در روز قدس تجلی می یابد.

وی افزود: ملت شریف ما در روز قدس به خیابانها آمدند تا این حقیقت را با زبان جان و ندای زبان سر به جهانیان برسانند که میراث دار واقعی هابیلیان تاریخ در مبارزه با قابیلیان هستند.

یونسی تاکید کرد : مردم ما در روز قدس فریاد حق طلبی ،دفاع از حق در مقابله با باطل را از عمق جان فریاد زدند و نوید گر این پیام قرآنی شدند که حق در مبارزه با باطل همیشه پیروز است .

وی تصریح کرد : امروز ایران اسلامی پرچمدار آزادگان عالم است و امروز همه آزادگان و جوانمردان و محرومان و ستمدیدگان عالم از هر صنف و جنس و سن ، حوزه جغرافیایی و طبقه اجتماعی ایران را علمدار آزادگی ، شرافت ، فضیلت و پاکی در جهان در مقابله با باطل می دانند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حضور ، شکوه ، استانداری ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.