به قهرمانان مسابقات فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام جام الماس (دایاموند کاپ) علاوه بر حکم، مدال و جام قهرمانی، جوایز نقدی نیز تعلق می گیرد.

چهل هزار دلار جایزه نقدی برای قهرمانان جام الماسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB طی روزهای 10 تا 12 مهر ماه در جزیزه کیش با حضور ورزشکاران ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، قرار است به نفر اول این مسابقات مبلغ هزار دلار، نفر دوم 600 دلار و نفر سوم 400 دلار جایزه نقدی اهدا شود، ضمن اینکه به قهرمان قهرمانان (اورال) مسابقات فیزیک و پرورش اندام علاوه بر کارت حرفه ای و جایزه هزار دلاری بابت کسب مدال طلا، مبلغ دو هزار دلار نیز تعلق خواهد گرفت.

با احتساب اوزان و دسته های قدی مسابقات؛ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مجموعاً 40 هزار دلار به قهرمانان این دوره از مسابقات بین المللی جام الماس جایزه نقدی اهدا خواهد کرد.

جام الماس (دایاموند کاپ) یکی از مسابقات معتبر فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB است که نخستین بار این جام در سال ۲۰۱۳ در کشور یونان و سپس در سال ۲۰۱۴ در کشور چین برگزار شد و ایران سومین برگزار کننده این رقابتها به حساب می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار