اشتون بیاید،جلیلی را هم دعوت می‌کنیم

مشاوران موگرینی اعلام کردند:اگر ایران باحضور اشتون در مراسم پایانی مذاکرات مخالفت نکند ما هم از سعید جلیلی دعوت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه حواشی مربوط به مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 این بار نوبت به دعوت میهمانان برای مراسم پایانی رسیده است.گفته می شود؛ موگرینی که به عنوان نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی جانشین کاترین اشتون شده حالا از دعوت اشتون به مراسم پایانی چندان خوشحال نیست.

با علنی شدن این دعوت گمانه زنی ها بیشتر شده و وزارت امور خارجه، اتریش را مسئول این دعوت معرفی کرده اند.اما "مارتین ویس" سخنگوی وزارت امور خارجه اتریش این خبر را در صفحه توئیترش تکذیب کرده است.

ویس اعلام کرده است: ما از طریق توئیتر این خبر را تکذیب می‌کنیم. چنین تماسی حاصل نشده است. چنین دعوتی از خانم اشتون صورت نگرفته است. ما فقط میزبان هستیم، نه بیشتر. دعوت از افراد به تصمیم طرفین مذاکره و نه ما انجام می گیرد.


اگر اشتون بیاید جلیلی را هم دعوت می کنیم

همچنین محل و زمان مذاکرات توسط طرفین مذاکره و نه ما تعیین می‌شود و ما فقط تجهیزات را آماده می‌کنیم و تضمین می‌کنیم که همه چیز اینجا خوب کار می‌کند. شایعاتی شنیده می‌شود که پس از عدم مخالفت ایران با دعوت از اشتون، مشاوران و معاونین خانم موگرینی به ایران اعلام کرده اند، شما نباید با دعوت از اشتون موافقت کنید، آیا دوست دارید ما هم سعید جلیلی را برای مراسم پایانی به وین فرا بخوانیم؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۴
خداوکیلی جلیلی رو نفرستن.میره همه کارا رو خراب میکنه بر میگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
جلیلی مرد بزرگی است که ننگ توافق بد را هرگز نمی پذیرفت ونمی پذیرد
Australia
علی خاکساری
۱۸:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۴
خیلی هم خوشحال می شوی تو را خدا دعوتش کنید تا برای همه خوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۷:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۴
چه شخص قوی هستن ایشون!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
خانم اشتون یک سیاستمدار حرفه ای بود ...................
Germany
مرتضیl
۱۵:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۴
سلام من بعنوان یک ایرانی آقای جلیلی و آقای ظریف را با تقوا و با اخلاق و با اخلاص و شچاع و از نسل شیران انقلابی می دانم و عاشقانه دوستشان دارم به این دلیل که من یک ایرانی با هوش و خواهان استقلال کشورم هستم.
آخرین اخبار