امام جمعه اهر گفت: دولت و ملت ایران با وحدت و همدلی تسلیم زیاده خواهی دشمنان و استکبار جهانی نخواهد شد.

دولت و ملت ایران تسلیم زیاده خواهی دشمنان نخواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام جواد حاجی زاده، در جمع روزه داران این شهرستان حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از حضور ملت ایران در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و پشتیبانی از مسئولان نظام و تیم هسته ای اعلام کرد.

وی، گفت: دشمنان بدانند ملت ایران همیشه و همه جا پشت سر مسئولان بوده و با تبعیت از ولایت و رهبری عزت و اقتدار خود را به نمایش گذاشته اند.

امام جمعه اهر، با تأکید بر حضور مقتدرانه تیم هسته ای در مقابل زیاده خواهی عوامل استکبار جهانی و صهیونیستی، از حقوق مسلم خود در بحث هسته ای دفاع خواهد کرد و بار دیگر پوزه دشمنان این آب و خاک را به خاک خواهد مالید.

وی، تأکید کرد تیم هسته ای با حضور عزتمند و با تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت با صلابت و اقتدار در برابر لابی های رژیم صهیونیستی ایستاده اند و انشاء اله این مقاومت آنها را به زانو در خواهد آورد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، اظهار امیدواری کرد با دستیابی به یک توافق خوب که مورد نظر مقام معظم رهبری است بتوانیم این دستاورد را به آیندگان به یادگار بگذاریم.

وی، در پایان به سران و نمایندگان1+5 در مذاکرات هسته ای توصیه کرد تا زمام و افزار خود را بدست سران فاسق رژیم صهیونیستی ندهند و با استقلال کامل در حل موضوع مذاکرات باشند و اگر این کار را نکنند قطعاً این فرصتی که نظام جمهوری به آنها داده دوباره تکرار نخواهد شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.