مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت : تبریز برای میزبانی 3 رویداد مهم آسیایی و جهانی هندبال آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار آمادگی تبریز برای میزبانی 3 رویداد مهم آسیایی و جهانی هندبالگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز اسبقیان در نشست تخصصی هیات هندبال استان اظهار داشت: در سفر رییس فدراسیون هندبال کشورمان به تبریز بر روی میزبانی تبریز برای برگزاری جام ملتهای 2015 آسیا و قهرمانی جوانان آسیا در سال 2016 و میزبانی مشترک ایران و ترکیه برای جام جهانی جوانان جهان  در سال 2017 بحث و تبادل نظر خواهیم کرد و میزبانی شایسته قهرمانی جوانان آسیا در سال 2014 در تبریز گواه این مدعاست.

وی ادامه داد : ورزش آذربایجانشرقی به سمت میزبانی‌های بیشتر مسابقات بین المللی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته حرکت میکند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار داشت: این رقابت ها ویژگی خاصی دارد و تا مسابقات در فضایی صمیمی، دوستانه و جوانمردانه برگزار و از این طریق ملل مختلف با فرهنگ های مختلف آشنا و دوستی و صمیمیت بین ملت های بیشتر شود.

اسبقیان تصریح کرد : تبریز در سال 93 با برگزاری 3 رویداد مهم بین الملی و اسیایی توانست آمادگی خود را برای برگزاری رقابتهای ورزشی آسیایی و حتی جهانی را به نمایش بگذارد و در سال 94 نیز در بالاترین سطح تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان برگزار شده و آمادگی کامل داریم در سالهای بعد میزبانی تمامی رقابتهای هندبال در رده های سنی در سطح اسیا و حتی جهانی را با اقتدار برگزار کنیم .

سید محمد شروین مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : هندبال استان را به دوران طلایی و تاریخی خود بازگشته و به سمت بین المللی شدن حرکت میکند .

اسبقیان در ادامه اظهار داشت : هندبال استان قدرت و ظرفیت بسیار بالایی را داشته و دارد که توام با موفقیت و پیروزی بوده و این موفقیتها نشات گرفته از قدرت تاریخ آن است و بنا بر این در سند راهبردی ورزش استان، هندبال را در بخشهای همگانی و قهرمانی نهادینه و گسترش خواهیم داد.

اسبقیان در این نشست بر توجه به بخش توسعه ورزش همگانی هندبال ، استعدادیابی ، غنی سازی اوقات فراغت ، توجه به رده سنی پایه ، توسعه رده بانوان ، توسعه هندبال ساحلی و تعامل با آموزش و پرورش ، اخلاق مداری تاکید کرد.

در این نشست اکبر فرج الهی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : ورزشکاران سازمان یافته هندبال استان از سال 92 به سال 93 دارای 2 درصد رشد بوده که نیاز این هیات توسعه در این بخش است.

وی افزود: حضور هندبال استان در 4 رده لیگ برتر و دسته آقایان و بانوان ظرفیت های بالای این رشته را نشان می‌دهد.

در این نشست علیرضا موسویان رییس هیات هندبال، رییس گروه توسعه همگانی، مدیر حراست، رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی، مسئول امور ورزش بانوان ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، دبیر و نائب رییس بانوان هیات نیز حضور داشتند و نقطه نظرات و برنامه های خود را ارائه کردند. 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.