رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تمام برنامه ریزیها در راستای سیاست های کلان نظام است و تمام تلاشها جهت جلوگیری از حیف و میل اعتبارات وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر رسول دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو اظهارداشت: اگرچه وضعیت سلامت در کشور رشد چشمگیری داشته است اما این نکته به منزله آن نیست که مسئولین، نمایندگان مجلس و حتی برخی دوستان در بدنه دولت، تصور کنند همین فعالیت ها کافی است و باید به همین مقدار تلاش بسنده کرد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که حوزه سلامت نیاز به توجهاتی بیشتر از آنچه تاکنون بوده استدارد و وزارت بهداشت هم تمام اهتمام خویش را بکار می بندد تا اگر اعتبارات بیشتری به آن تعلق می گیرد، به هیچ عنوان حیف و میل نشود.

دکتردیناروند افزود: ساعت ها کار و تلاش و برنامه ریزی برای تک تک کارها، صرفا به این دلیل است که فعالیت ها هزینه و فایده داشته باشد. ضمن اینکه حداکثر دقت، نظارت و سختگیری و همچنین صرفه جویی برای این است که فعالیت ها در راستای سیاست های کلان نظام بوده و هیچ مغایرتی با سیاست های اصلی به وجود نیاورد.

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در هر حال پیرو بحث اقتصاد مقاومتی، این الزام وجود دارد که پاسخگویی به نیازها به سمت استفاده از تولیدات کشور سوق داده شود.

به گفته معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشرفت های یکی دو سال اخیر گران سنگ بوده ولی کافی نیست و باید کمربندها را برای پیمودن ادامه مسیر، محکم تر از قبل ببندیم و تمام تلاشمان را خواهیم نمودحتی اگر شرایط سخت تر و دشوارتر از وضع کنونی باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار