سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تیم مذاکره کننده کشورمان با شجاعت حقوق ایران را تأمین می‌کنند، گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با مجاهدت در مقابل شش کشور جهانی سنگ تمام گذاشته است.

سیدکمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با عملکرد تیم هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تیم هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران فرزندان انقلاب هستند که با شجاعت، تدین و همت و تجربه سنگینی که در دیپلماسی دارند، کارشان را آغاز کردند.

وی با اشاره به این که تیم هسته‌ای کشورمان با مجاهدت در مقابل شش کشور جهانی در سنگر دیپلماسی سنگ تمام گذاشته است، گفت: در حقیقت نیرو به خرج دادن در مقابل طرف‌هایی که قدرتهای جهانی محسوب می شوند، سخت و دشوار است.

سجادی با بیان این که طرف مقابل تیم هسته‌ای کشورمان شاگردان خوش حافظه "ماکیاول" هستند که همه تلاششان را به کار می‌برند تا ایران را از حقوقش محروم کنند، ادامه داد: تیم هسته‌ای با مجاهدت و استفاده از خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند، در این مسیر سخت و دشوار حرکت کردند تا اکنون به این مرحله رسیده‌اند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر این که در حال حاضر مذاکرات نقطه حساس و تاریخی جهان و ایران اسلامی است، افزود: این مذاکرات ماندگار خواهد بود و نتایج آن چه توافق و چه عدم توافق باشد، امیدواریم به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار