سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات تند برانکو گفت: مصاحبه ای که امروز در یکی از روزنامه ها منتشر شد فوق العاده تخریبی است و توهینی به بنده و باشگاه پرسپولیس است.

برانکو گفته‌هایش را  تکذیب کرد

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من با شناختی که از برانکو دارم می دانم که ادبیات این مربی به این صورت نیست، به نظرم برانکو این صحبتها را مطرح نکرده است و این اظهارات زاییده تخیلات نویسنده است.

عبدی در ادامه عنوان کرد: ما با برانکو تماس گرفتیم و صحت و سقم این مصاحبه را جویا شدیم.برانکو قرار است نسبت به این مصابحه واکنش نشان دهد و واقعیت را بیان کند.

**کمیته حقوقی پیگیر پرونده ممدوتال است

وی در مورد وضعیت پرونده و شکایت ممدوتال از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کمیته حقوقی پیگیر این موضوع است تا امتیازی از تیم کسر نشود همچنین امیدواریم اتفاق ناگواری برای تیم پرسپولیس رخ ندهد.

** مسلمان به زودی قراردادش را ثبت می کند

عبدی درباره اینکه مسلمان به طور رسمی سرخپوش شده است، عنوان کرد: مسلمان درگیر مسائل اداری است و اگر مشکلی پیش نیاید قراردادش را با باشگاه پرسپولیس ثبت خواهد کرد.

عبدی در ادامه بیان کرد: با تلاش‌های طاهری پول رضایت نامه مسلمات به حساب باشگاه ذوب آهن واریز شد و ذوبی‌ها هم رضایت نامه این بازیکن را صادر کردند، همچنین مسلمان بعد از ثبت قرار داد با باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه می شود.

** لیست با جذب دو بازیکن تکمیل می شود

وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تا آنجایی که از جلسه طاهری با برانکو اطلاع دارم، لیست تیم با جذب یکی، دو بازیکن دیگر داخلی و خارجی حاصل می‌شود که به زودی خبر آن منتشر خواهد شد.

وی درباره وضعیت ضرغام اسماعیل  برای حضور در تیم پرسپولیس گفت: طاهری سرپرست باشگاه در جریان این موضوع است و من اطلاعی ندارم.

** حامی مالی باشگاه به زودی مشخص می شود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت اسپانسر این تیم بیان کرد: با چندین حامی مالی صحبت کردیم و قرار است با یکی از آنها قرارداد ببندیم و در این خصوص  نمی توانم نام این حامی مالی را افشا کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما هر وقت با بازیکنی به توافق کامل برسیم آن را به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدی ، برانکو ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار