هافبک استقلال از حالا به فکر شهرآورد تهران و رویایی با پرسپولیسی‌هاست و معتقد است آبی‌پوشان می‌توانند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند.

جابر انصاری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه اردوي خوبي در کردان داریم و صبح و بعدازظهر تمرين مي‌کنيم. به نظرم اين اردو کمک زيادي به روند آماده‌سازي تيم خواهد کرد.اميدوارم اين فصل بتوانم سال خوبي را براي استقلال رقم بزنيم.
 
وی ادامه داد: حسم مي‌گويد استقلال سال خوبي را پشت سر خواهد گذاشت و همان تيمي خواهيم شد که هواداران انتظار دارند. می‌دانیم هواداران انتظارات زیادی از ما دارند و سعی می کنیم همه آنها را برآورده کنیم ولی قبول کنید کار سختی است.
 
هافبک استقلال افزود: هر بازيکني دوست دارد پيراهن تيم بزرگي مثل استقلال را بر تن کند. حالا که به اين تيم آمده‌ام براي خود هدف گذاري کرده‌ام و بايد به اهدافي که دارم برسم.
 
انصاری در ادامه گفت: باید گام ها را آهسته برداریم و از حالا اهداف خود را ترسیم کنیم. زود است که بخواهیم به تک تک بازی ها فکر کنیم ولی قطعاً به دربی فکر می کنم و می دانم شهرآورد تهران در اوج هیجان برگزار می‌شود و از جذابيت‌هاي خاصي برخوردار است. امیدوارم حالا که به استقلال آمدم مهره تاثیر گذاری برای این تیم باشم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار