عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران گفت: کادر فنی استقلال در مورد جذب انصاری‌فرد درخواستی نداشته و ما هم مذاکره نکردیم.

بهرام امیری درگفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت کریم انصاری‌فرد گفت: انصاری فرد از مهاجمان بزرگ فوتبال ایران است، اما هنوز کادر فنی درخواستی مثبتی بر جذب این بازیکن نداده  است و اگر کادر فنی بخواهد با وی وارد مذاکره خواهیم شد.
 
وی در مورد جذب بازیکن خارجی در تیم استقلال تهران گفت: بازیکن خارجی می‌بایستی طبق شرایط خاص جذب شود و باشگاه استقلال ضمن حساسیت فراوان روی مسائل فنی که مورد نظر کادر فنی است ، جنبه‌های دیگر نیز باید مورد بررسی قرار گیرد یکی از این موارد وضعیت مالیات آنهاست که می‌بایستی طبق قانون فوتبال ایران توسط خود بازیکن پرداخت شود.
 
وی ادامه داد: بازیکن خارجی حدود 2 میلیارد برای ما خرج بر می‌دارد و به همین دلیل باید 100 درصدی باشد و ما بازیکنی که روی نیمکت بنشیند نیاز نداریم و باید در شرایطی باشد که به تیم کمک کند..
 
امیری در مورد ضرغام اسماعیل گفت: این بازیکن به هیچ عنوان در برنامه‌های ما وجود ندارد و استقلال در پست چپ بهترین‌های ایران را در اختیار دارد و نیاز به ضرغام اسماعیل ندارد.
 
امیری در مورد وضعیت فروزان، صادقی و بیگ‌زاده افزود: ما در مورد این سه بازیکن گفته‌ایم که تیم‌های مورد نظرشان را معرفی کنند تارضایت نامه‌آنها صادر شود و در مورد باقی مسائل در زمان خودش صحبت خواهیم کرد اما همان طور که حضور هم زمان طالب لو و رحمتی را فراهم کردیم برای بازیکنان دیگر هم مشکلی نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار