تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی کردان کرج عصر امروز به مصاف تیم فوتبال نیروی زمینی تهران رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی کردان کرج عصر امروز به مصاف تیم فوتبال نیروی زمینی تهران رفت.
مهدی رحمتی،امین حاج محمدی،حنیف عمران زاده ،میثم مجیدی،هرایر مگویان ،امید ابراهیمی،محمدرضا خرسند نیا،جابر انصاری،بهنام برزای ،جاسم کرار و آرش برهانی ترکیب اولیه تیم استقلال را تشکیل دادند.

رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز،عبدالله ویسی،مهدی امیر آبادی ،ادموند اختر از تماشاگران ویژه این دیدار هستند.

حدود 200 هوادار این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

دقیقه 20.ضربه کاشته دیدنی میثم مجیدی با برخورو به تیر افقی دروازه نیروی زمینی به بیرون رفت .

دقیقه 30.محمدرصا خرسند نیا با دریافت کارت زرد اولین اخطاری این دیدار لقب گرفت.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور خانواده جاسم کرار ور کنار زمین است.

مجید صالح از کنار زمین به هدایت آبی پوشان مشغول است.

فرشاد فلاحت زاده دستیار فصل گذشته فیروز کریمی در ملوان سرمربیگری نیروی زمینی را به عهده دارد و علی باغمیشه بازیکن اسبق تیم پرسپولیس وی را در این امر کمک می کند.

نیمه اول این دیدار بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

منصور پور حیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال با لباس ورزشی در کنار زمین حضور داشت.

ترکیب نیروی زمینی: آرمان شهداد نژاد.مهران فرضیات،علی ابراهیمی.حامد زمانی..احسان پورشیخ.توحید علامی.پیمان میری.امیر شریفی.عباس عسگری.سعید حلافی.مهرداد یگانه.

ترکیب نیمه دوم استقلال:وحید طالب لو.امین حاج محمدی.خسرو حیدری.حنیف عمران زاده.میثم مجیدی.فرشید اسماعیلی.روزبه چشمی.امید ابراهیمی.امید نور افکن.سجاد شهباززاده.هرایر مگویان.

اواخر نیمه دوم این دیدار تحت تاثیر باد شدیدی قرار گرفت.

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل 2 تیم به پایان رسید.


فلاحت زاده : پولادی به نیروی زمینی می آید

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران از پیوستن مهرداد پولادی به این تیم خبر داد.فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی یاشگاه خبرنگاران اظهار کرد :مهرداد پولادی در صحبتی که با

مسئولان باشگاه نیروی زمینی داشته ابراز تمایل کرده که به تیم ما ملحق شود البته باید دید مدیران الشحانیه قطر در این خصوص چه تصمیمی دارند.وی در خصوص دیدار دوستانه تیم نیروی زمینی با استقلال بیان

کرد:جدال نزدیک و سختی را پشت سر گذاشتیم سطح کیفی بازی هم بسیار بالا بود . البته در او اخر بازی جریان بازی احساسی پیش رفت. همان گونه که دیدید پتانسیل فنی تیم ما در حد لیگ برتر است و لیاقت ما بازی

در لیگ دسته دو کشور نیست. فلاحت زاده در خصوص تیم استقلال عنوان کرد : افتخار میکنم که استقلالی هستم.این تیم اسم بزرگی دارد .بازیکنان جوانی به استقلال اضافه شده اند که در کنار نفرات با تجربه نوید

فصلی خوب را به هواداران این باشگاه می دهند .


فخر الدینی :استقلال مدعی اصلی قهرمانی است

میلاد فخرالدینی اظهار کرد : فصل سختی را در لیگ برتر پیش رو داریم، اما تمرینات شاداب و جذب نفرات خوب توسط باشگاه ،استقلال را به مدعی اصلی قهرمانی لیگ پانزدهم تبدیل می کند. حضور نفرات شایسته در فهرست نفرات تیم استقلال به هواداران نوید فتح جام را میدهد.

وی افزود :البته این حرف نشان از این نیست که ما خود را از حالا مدعی می دانیم بلکه انگیزه و نیت بازیکنان استقلال سبب میشود با جدی گرفتن تمام حریفان در طول فصل به قهرمانی فکر کنند.
فخر الدینی در رابطه با اردوی تیم فوتبال استقلال در کردان کرج گفت :اردوی شاداب و در عین حال سنگینی را پشت سر گذاشتیم . بازیکنان استقلال با تمام وجود برای آماده سازی خود در این اردو تلاش کرده و به خوبی خود را مهیا فصل جدید می کنند . بازی با تیم های بهمن تهران و نیروی زمینی در راستای تلاش مربیان برای شناخت از بازیکنان انجام شد و به نظر من تا حدودی توان فنی بالای بازیکنان به مربیان ثابت شد.


عمران زاده :هواداران باید به تیم جوان استقلال فرصت دهند

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت :تیم جوان استقلال برای نتیجه گیری در فصل جدید به حمایت و صبر هواداران نیاز دارد.استقلال نسبت به فصول گذشته بسیار جوان شده و اگر هواداران صبور نباشند ،از لحاظ روحی و روانی به مشکل خواهند خورد.در واقع تیم جوان استقلال برای نتیجه گیری به حمایت و صبر هواداران نیازمند است.

وی در رابطه با نتایج نه چندان مناسب استقلال در بازی های دوستانه گفت :ما در فصل بدن سازی به سر می بریم و نباید انتظار داشت که در حال حاضر بازیکنان در اوج آمادگی بوده ونتایج خوبی کسب کنند .همان گونه که دیدید تیم خوب ذوب آهن هم به دلیل اوج گرفتن تمرینات بدنسازی با هفت گل از فنرباغچه ترکیه شکست خورد.با رها شدن بدن بازیکنان از دوران طاقت فرسای بدنسازی شاهد گرفتن نتایج فوق العاده از سوی استقلال خواهیم بود.

وی افزود :اردوی کردان در بهترین شرایط برگزار می شود و بازیکنان با زحمت فراوان خود را مهیای فصل جدید لیگ برتر می کنند.
عمران زاده در رابطه با جایگاه استقلال در لیگ پانزدهم اظهار داشت :تیم های دیگر به خوبی برای فصل جدید آماده شده اند و از حالا نمیتوان در این خصوص صحبت کرد اما حتم بدانید بازیکنان استقلال برای جبران ناکامی های 2 فصل اخیر تمام تلاش خودد را خواهند کرد.


چشمی :به ناکامی های استقلال پایان می دهیم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران از تلاش بازیکنان این تیم برای جبران ناکامی های 2 فصل اخیر خبر داد.بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فصل جدید رقابت های لیگ برتر تلاش خواهند کرد با کسب نتایج در حد نام این تیم بزرگ به 2 فصل ناکامی آبی پوشان پایان دهند.

وی افزود : علی رغم دیر اضافه شدن بازیکنان به تمرینات اردوی پرباری را در کردان پشت سر گذاشتیم . تا80% آماده حضور در لیگ برتر هستیم و با ادامه تمریناتمان در کمپ استقلال به آمادگی 100% دست خواهیم یافت .
چشمی در رابطه با گرفتن رضایت نامه اش از تیم صبا قم عنوان کرد : باشگاه استقلال مبلغ رضایت نامه را به حساب صبا واریز کرده بود ،اما محجوب خریدار این تیم قصد داشت با سنگ اندازی مانع انتقال من به استقلال شود که خوشبختانه با انصراف وی از خرید صبا این موضوع ختم به خیرشد.رفع این مسئله کمک می کند با خیال راحت در خدمت تیم محبوبم باشم.

انتها پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار