فرمانده انتظامي استان زنجان از توقيف يك محموله 45 كيلويي مواد مخدر از نوع ترياك خبر داد و گفت: اين محموله در يك كاميونت جاسازي و در اتوبان "زنجان- قزوين" كشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي گفت: در راستاي مقابله با عوامل تهيه و توزيع موادمخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر زنجان با همكاري پليس مبارزه با موادمخدر استان همدان طي چندين روز کار اطلاعاتي از حمل محموله بزرگ مواد مخدر به وسيله يك دستگاه كاميونت مطلع شدند.

وي افزود: در جريان تحقيقات و اطمينان از تردد و حمل اين محموله، توقيف آن در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: ماموران توانستند پس از كنترل محورهاي مواصلاتي، اين محموله را در اتوبان "زنجان- قزوين" مشاهده و توقيف كنند.

وي تاكيد كرد: ضمن بررسي كليه مدارك كاميونت، در بازرسي از اين خودرو 45 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به صورت ماهرانه جاسازي شده بود، كشف شد.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: راننده اين خودرو به نام "الف – ك" اهل و ساكن استان فارس به اتهام حمل و قاچاق مواد مخدر دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اين كه اين محموله از جنوب كشور به مقصد استان هاي غربي بارگيري شده بود، گفت: به دليل اين كه استان زنجان در مسير ترانزيت قرار داشته، همواره كنترل محورهاي مواصلاتي در دستور كار پليس قرار دارد.


انتهای پیام/گ



برچسب ها: توقیف ، موادمخدر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.