کرمانشاه؛

سرقت چهارمیلیون ریالی از طریق اینترنت

رئيس پليس فتاي انتظامي استان کرمانشاه عنوان کرد: يکي از روش هاي کسب درآمد در اينترنت، تجارت الکترونيکي و بازاريابي شبکه اي است به طوري که روزانه بيشترين تماس ها و مراجعات به پليس فتا در اين خصوص است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه: از کرمانشاه ؛به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علي شفيعي" گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اين که چهار ميليون ريال به صورت اینترنتی و غيرمجاز از حساب بانکي وي برداشت شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

شفیعی گفت: پس از بررسي خريدهاي انجام شده و با استفاده از شيوه هاي پلیسی و تخصصي، متهم اصلي که شوهر خواهر شاکي بود، شناسايي شد.

وی افزود: در بررسي موضوع مشخص شد، فرد سارق به خاطر اين که سرقت هایش شک برانگیز نباشد و شناسايي نشود در يک بازه زماني چند ماهه اقدام به خريدهاي اينترنتي کرده است.

این مسئول در پایان گفت: متهم در مقابل دلايل پليس راهي جز اعتراف نديد و گفت که شاکي برادر همسرم است و از آنجا که معلول است و توانايي مراجعه به بانک را ندارد کارت بانکي خود را به ديگران مي دهد تا برايش وجه دريافت کنند و من نيز کارت را به بهانه برداشت وجه از او گرفتم و با فعال کردن رمز دوم سرقت هاي خود را شروع کردم.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کرمانشاه ، سرقت ، ریال ، میلیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.