مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: 40 اکیپ امدادی برای ارائه خدمات فوریت پزشکی به شرکت‌کنندگان در نماز عید فطر حاضر خواهند شد.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تمهیدات اورژانس برای روز عید‌سعید فطر گفت: مرکز اورژانس تهران جهت پوشش امدادی نماز باشکوه عید سعید فطر، تعداد 40 اکیپ امدادی در مصلی تهران و خیابان‌های اطراف آن مستقر می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد، 28 دستگاه آمبولانس است، 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس که در نقش کلینیک سیار هستند، همچنین 4 دستگاه خودروی پشتیبانی و 4 دستگاه خودروی فرماندهی هم اعزام خواهند شد.

حسن عباسی اظهار کرد: این تعداد آمبولانس به همراه حدود 120 نفر پرسنل درمانی اعم از پزشک، پرستار و فوریت‌های پزشکی هستند.

وی در خصوص ساعت کاری این اکیپ‌ها عنوان کرد: این اکیپ‌ها از ساعت 11 شب عید سعید فطر در محل‌های تعیین شده مستقر می‌شوند و تا پایان نماز عید فطر که به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود، مستقر هستند تا مشغول خدمت‌رسانی به نمازگزاران باشند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین بیان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به محل‌های استقرار آمبولانس، از آنها درخواست کمک‌های امدادی کنند، اگر هم دسترسی نداشته باشند می‌توانند با تلفن 115 با همکاران امدادی ما صحبت کنند.

وی افزود: خدمات گروه‌های امدادی مشاوره‌ای نیز هست. پس از برقراری تماس با 115، در صورت نیاز افراد آدرس می‌گیرند تا در اسرع وقت آمبولانس و گروه‌های امدادی را اعزام کنند.

حسن عباسی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس محترم مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از تیمهای مستقر در روز عید سعید فطر بازدید خواهد کرد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار