معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستائی آذربایجان غربی با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب روستایی شاهد آبرسانی به 735 روستای آذربایجان غربی خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمدباقر باقرزاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستائی چالدران بر بهبود وضعیت آبرسانی به روستاهای این شهرستان قول مساعد داد.

وی با بیان اینکه امسال 26 هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: هم اکنون 82 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

این مسئول با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در سال جاری 630 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات در دست اجرا برای آبرسانی به روستاهای استان در سال جاری، از در دست اجرا بودن 200 پروژه آبرسانی در روستاهای آذربایجان غربی خبر داد و بر تسریع در روند اجرای آنها تاکید کرد.

باقرزاده از حفر 34 حلقه چاه در روستاهای استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در برخی روستاهای اطراف دریاچه ارومیه آب چاه‌ها به دلیل پسروی آب دریاچه ارومیه شور شده است نیازمند حفر چاه‌های جدید هستیم.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.