اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛

از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی

از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی و آمادگی ایستگاههای تندرستی جهت توسعه ورزش همگانی از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

*بازدید از پیمانکاران منطقه یک

رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه یک در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: بازدید از پیمانکاران سطح منطقه یک در هفته جاری برای بررسی وضعیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پیمانکاران انجام می‌شود.

نرگس هادی زاده مقدم اظهار کرد: وضعیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پیمانکاران توسط بازرس ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هرگونه عدم انطباق با موازین بهداشت، ایمنی و محیط زیست به پیمانکاران اعلام می‌شود که در جهت رفع و کنترل انطباق ها برآیند.

از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی

*آمادگی ایستگاههای تندرستی جهت توسعه ورزش همگانی

مدیر امور بانوان منطقه 3 گفت: ایستگاههای تندرستی به منظور توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت جسمی و روحی در سطح بوستان‌های این منطقه بر پا می‌شود.

احمد یزدانیان مدیر اداره تربیت بدنی منطقه 3 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور بهره مندی شهروندان روزه دار ایستگاههای تندرستی آقایان در روزهای زوج و فرد از ساعت 9 تا 10 شب در بوستان‌های پایدار، ملت، طالقانی، ورزشگاه شهید شیرودی و سرای محله زرگنده فعال است.

یزدانیان افزود: ایستگاههای تندرستی بانوان نیز در روزهای زوج در  بوستان‌ سئول محله‌ی آرارات و بوستان نجم آبادی برپا است.

وی در پایان گفت: افتتاحیه مسابقات محلات سطح منطقه در 20 رشته ویژه بانوان و 25 رشته آقایان در مرداد امسال برگزار می‌شود.

از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی

*اجرای 900 متر نقاشی برجسته در منطقه 6

رییس اداره زیباسازی منطقه 6 از اجرای 900 متر نقاشی برجسته و تصاویر شهدا در این منطقه خبر داد.

علیرضا سعادی، رییس اداره زیباسازی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اجرای نقاشی دیواری و تصویر شهید ورامینی به مختصات 211 متر مربع در خیابان کارگر شمالی، کوچه همدان ترسیم و همچنین 900 متر نقاشی برجسته بر بدنه پل آزادگان در بزرگراه حکیم و نمادهای مذهبی در میادین اصلی منطقه از جمله آرژانتین، هفت تیر و ... صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: انجام 1000 متر نقاشی دیواری خیابان انقلاب  نورپردازی گلدسته مسجد چهارده معصوم (ع) در خیابان 27 کردستان از دیگر اقدامات در این زمینه است.

سعادتی، در خصوص طرح سنگالین گفت: با توجه به حجم بالای تبلیغات و آگهی‌های غیرمجاز در برخی معابر از جمله خیابان انقلاب، اجرای طرح سنگالین که نوعی مصالح ساختمانی در ساخت دیواره‌های این محدوده است که هیچ تبلیغاتی در سطح آن باقی نمی‌ماند و چسبندگی‌ها روی دیوار بی‌اثر شده نیز اجرا می‌شود.

رییس اداره زیباسازی منطقه در پایان ادامه داد: محور خیابان آزادی – انقلاب در بین مناطق 22 گانه به عنوان محور پیرایش شهری، آرام‌سازی، حذف زوائد بصری و منظر شهری در دست اقدام است و همچنین طرح حذف زوائد فیزیکی در قسمت‌هایی از خیابان کارگر، انقلاب و ولیعصر فراوانی بیشتری دارد.

از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی

*افزایش 60 هزار متر مربع فضای ورزشی در مرکز شهر

شهردار منطقه 6 از افزایش 52 درصدی سرانه فرهنگی و ورزشی در این منطقه خبر داد.

عظیم بابایی، شهردار منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار کرد: سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه تا پیش از بهره برداری از 74 پروژه، 38 هزار متر مربع بود که با بهره برداری از طرح‌ها، سهم شهروندان از این فضاها به 60 هزار متر مربع رسیده که 52 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میزان ساخت سوله‌های ورزشی سرپوشیده حدود 2200 متر مربع بوده و همچنین 8800 متر مربع از فضای فرهنگی و ورزشی منطقه توسعه و تجهیز شده است.

بابایی در پایان گفت: تعداد 11 زمین چمن مصنوعی به مساحت 9 هزار و 712 متر مربع مرمت شده و تا پایان سال چندین طرح فرهنگی و ورزشی نیز در محلات منطقه به بهره برداری می‌رسد.

 از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی

* ارزش‌ها و باورهای دنیی باید با حساسیت بیشتری دنبال شود

شهردار منطقه 9 در همایش نقش حجاب و عفاف به ارزش‌ها و باورهای دینی تاکید کرد و گفت: در منطقه‌ای که قدمگاه انقلاب بوده و کوچه‌هایش یاد آور رشادت شهدا و جانبازان است، باید ارزش‌ها و باورهای دینی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این همایش سید علیرضا حسینی، شهردار منطقه 9 اظهار کرد: حکومت از ارکان مهم و اصلی در جامعه است که هم ما به گردن حکومت و هم حکومت بر گردن ما حق دارد، لذا رعایت مسائل عرفی و شرعی لازم و ضروری است.

وی افزود: امیدواریم که این جلسات در راستای تحقق عفت عمومی در جامعه پیدا کند.

گفتنی است؛ به همین مناسبت در بوستان‌های المهدی و شمشیری غرفه‌های حجاب و عفاف برپاست.

*1888 شنوای انتقادات شهروندان در بوستان تهرانی

مدیر سامانه نظارت همگانی شهرداری منطقه 10 از برپایی غرفه‌ای به منظور رسیدگی به شکایات و انتقادات شهروندان در بوستان تهرانی خبر داد.

رضا کشاورز مدیر سامانه نظارت همگانی شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌  اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان ماه رمضان، سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه اقدام به برپایی غرفه‌ای به منظور نظرسنجی از شهروندان کرده است.

وی گفت: در این غرفه علاوه بر نظرسنجی، آموزش همگانی برای اعلام نظرات، پیشنهادات و انتقاد از شهرداری به شهروندان نیز آموزش داده می‌شود.

مدیر سامانه نظارت همگانی شهرداری منطقه 10 در پایان بیان کرد: باررسان از مرکز اصلی سامانه 1888 شهرداری تهران به منظور بازدید از این غرفه و گفت‌وگو با شهروندان در بوستان تهرانی حاضر می‌شوند.

از بازدید از پیمانکاران منطقه یک تا افزایش حساسیت ارزش‌ها و باورهای دینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار