عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: طوفان شب گذشته تهران منجر به تلفات جانی شده است که البته هنوز آمار دقیقی در دست نیست و تحقیق و تفحص برای مصدومان و حادثه دیدگان احتمالی ادامه د ارد.

آمار دقیق تلفات طوفان در دست نیست/ نقش مدیریت یکپارچه در مواجهه با حوادث غیر مترقبه/هشدارها کافی نبودهابوالفضل قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای شهرتهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ضمن اعلام خبر تلفات جانی طوفان شب گذشته تهران اظهار کرد: در یک طوفان شب گذشته و ریزش کوه در مسیر امامزداده داوود منجر به تلفات جانی شد.

وی افزود: علی رغم اعلام تعداد تلفات جانی اما هنوز امار دقیق در دست نیست و تحقیق و تفحص برای ادامه مصدومان و حادثه دیدگان ادامه دارد.

عضو  هیئت رئیسه شورای شهر ادامه داد: متاسفانه نقص مدیریت یکپارچه در برخورد با حوادث غیرمترقبه در تهران وجود دارد علی رغم اینکه آتش نشانی، اورژانس و ارگانها اقداماتی را انجام می‌دادند اما هماهنگی بین آنها دیده نمی‌شد.

قناعتی تاکید کرد: با توجه به روزهای تعطیل و استقرار مردم در تفرجگاهها باید تمهیدات بیشتر و اطلاع رسانی بیشتری در نظر می‌گرفتند تا شاهد تلفات جانی مردم نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: طوفا ن ، تهران ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار