نایب‌ رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم از درخشش میثم قم، در لیگ بیس‌بال کشور خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ندا زمانی نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم با بیان این که نخستین مسابقه میثم قم روز سه شنبه ۶ مرداد ماه برابر نماینده سمنان برگزار می‌شود گفت: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده در این راستا تیم‌های قمی امسال در مسابقات رشته‌های بیس‌بال، راگبی، سافت بال و کریکت شرکت می‌کنند و نخستین رویداد کشوری، مسابقات لیگ بیس‌بال منطقه شمال شرکت می کنند.

وی درخصوص اینکه میثم قم در این رقابت ها عنوان نماینده قم را به دوش می کشد افزود: این تیم نماینده قم در لیگ بیس‌بال کشور شد و قرار است از هفته آینده در مسابقات مشهد بدرخشد.

 زمانی تعداد تیم های این رقابت هارا 5 تیم عنوان کرد وگفت: دهیاری فولاد محله سمنان، هیئت انجمن‌های ورزشی استان البرز، تیم بیس‌بال خراسان رضوی و شهرداری رشت حریفان تیم میثم قم را در این مسابقات تشکیل می‌دهند در حالی که 2 تیم از این گروه راهی نیمه‌نهایی می‌شوند.

وی با اشاره به دوره ای برگزار شدن این رقابت ها بیان کرد: پس از پیروزی اولیه دیدارهای این مرحله در دور برگشت به میزبانی شهر دیگری که احتمالاً رشت است تکرار می‌شود تا هر تیم با برگزاری 8 مسابقه در منطقه شمال به کار خود پایان دهد.

 نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم در پایان ساعات برگزاری این رقابت ها را یادآورشد و افزود: این رقابت ها از ساعت 9 صبح برابر تیم دهیاری فولاد محله سمنان برگزار می‌شود و نماینده قم سپس به ترتیب برابر تیم‌های البرز، خراسان رضوی و شهرداری رشت به میدان می‌رود ضمن این که این تیم در روز نخست استراحت دارد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: قم ، درخشش ، تیم ، میثم ، لیگ ، بیس بال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.