سيل در حوزه راههای مازندران دو روز گذشته 240 ميليارد ريال خسارت بر جای گذاشت

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه وقوع سيل در سه روز گذشته موجب آبگرفتگی شهرهای سواد کوه، سواد کوه شمالی، نور، نوشهر، چالوس، ساری ، بهشهر، آمل، عباس آباد و قائم شهر شد. گفت: بيشترين خسارت راه ارتباطی در سواد کوه با بيش از 80 ميليارد ريال بود.

نبييان افزود : سيل قطع راه ارتباطی و تاسيسات آب، برق و تلفن 20 روستای شهرستان تنکابن راه ارتباطی کجور به رويان و چالوس را در پی داشت.

وی با بيان اينکه بر اثر طغيان رودخانه زمينهای کشاورزی و منازل مسکونی شهر کجور نيز دچار خسارت شد گفت : راه ارتباطی 7 روستای اين بخش نيز مسدود شد و با کمک ماموران امدادی سرنشينان 40 خودروی گرفتار در سيل نجات يافتند.

معاون عمرانی استاندار مازندران از اعزام 34 گروه امدادی هلال احمر به مناطق سيل زده اشاره و کرد وافزود : 300 نيروي امدادی در 50 پايگاه و پست امداد هلال احمر هم برای باز گشايی راههای ارتباطی اصلی و فرعی تلاش کردند.

نبیان همچنين به تلاش ماموران راهداری در باز گشايی محورهای ارتباطی هراز ،کندوان و سواد کوه اشاره کرد و افزود: محور هراز حد فاصل تونل شماره های 6،2،1 و7 در باند شمال به جنوب بر اثر ريزش کوه و جاده کندوان در منطقه از ارک بر اثر سيلاب بسته شده بود

وی خسارت سيل در سواد کوه را بر اثر آب شکستگی رودخانه زير آب تخريب 3 واحد مسکونی و در عباس آباد تخريب 2 پل در بخش مرکزی و يک واحد توليد صنايع چوبی با برآورد 30 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت : سيل در حوزه راهها 240 ميليارد ريال خسارت بر جای گذاشت که بيشترين خسارت راه ارتباطی در سواد کوه با بيش از 80 ميليارد ريال بود.

انتهای پیام /س

برچسب ها: خسارت ، سیل ، حوزه ، راه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.