دانشگاه پیام نور قم اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره تحصیلی در این دانشگاه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم، مجید اسدی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام‌ نور استان قم از راه اندازی مرکز مشاوره انتخاب رشته تحصیلی در این دانشگاه خبر داد.

اسدی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نورهمواره در تلاش است تا داوطلبین ورود به دانشگاه با اطلاع از شرایط رشته‌های تحصیلی انتخابی خود و افزایش انگیزه ادامه تحصیل با آگاهی وارد دانشگاه‌های مورد علاقه خود شوند به این دلیل شرایطی در دانشگاه پیام نور استان قم فراهم شده است که دانشجویان با مراجعه به این دانشگاه بتوانند از خدمات مشاوره‌ای تحصیلی اساتید مجرب مشاورین فن در استان قم استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم در ادامه افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه پیام نور استان قم مراجعه کنند.

اسدی از ارائه مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور 94  ویژه داوطلبین خبر داد و گفت: ارائه مشاوره از 31 تیر ماه الی 10 مرداد ماه ساعت 8 صبح تا 13 در دانشگاه پیام نور استان قم واقع در میدان جهاد انتهای 75 متری عمار یاسر، جنب مجتمع ادارات ساختمان شماره یک این دانشگاه آماده خدمت به داوطلبین است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.