نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال آینده، همه روستاهای شهرستان آزادشهر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛رضا صابری اظهار داشت: در حال حاضرعملیات گازرسانی تا روستای فارسیان شهرستان آزادشهر انجام شده و تا پایان سال 95 همه روستاهای شهرستان آزادشهر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: احداث و مرمت جاده‌های شهرستان آزادشهر نیز از دیگر اولویت‌های‌مهم این شهرستان بوده  و جاده آزادشهر به استان سمنان نیز از مهم‌ترین محورهای این شهرستان است که از محل اعتبارات سیل 20 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

صابری اظهار کرد: احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان آزادشهر نیز از دیگر اقدامات مهم در این شهرستان است که عملیات اجرایی آن  با حدود 6 میلیارد تومان اعتبار در اواسط مرداد ماه امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به توسعه ورزش در شهرستان آزادشهر گفت: احداث استادیوم ورزشی آزادشهر با اعتبار 1.5 میلیارد تومان از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز با تخصیص 5 میلیارد دیگر ادامه پیدا می‌کند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 4 سالن ورزشی برای 4 روستای شهرستان آزادشهر نیز احداث می‌شود که در روستاهای وطن و سوسرا عملیات اجرایی آغاز و در روستاهای سیدآباد و قزلجه آق‌امام نیز به زودی آغاز می‌شود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.