مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: عملیات گازرسانی به چهار روستای شهرستان سنندج با هزینه 30 میلیارد ریال در حال اتمام است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛   سید امیر رضوی با بیان اینکه این پروژه در هفته دولت به پایان می رسدگفت: با اتمام این پروژه که برای آن 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز استان هزینه شده است، چهار روستا با جمعیت دو هزار و 560 نفر از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه روستاهای عیسی آباد، تازه آباد عیسی آباد، تودار ملا و تودار روته، از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شرکت گاز استان بوده است،افزود: در این پروژه 25 کیلومتر لوله گذاری شبکه های تغذیه و توزیع با اقطار مختلف انجام گرفته است.

به گفته وی، تعداد 702 انشعاب گاز برای این چهار روستا پیش بینی شده است که از این تعداد تاکنون 344 انشعاب انجام گرفته است. 

رضوی تعداد ایستگاه های تقلیل فشار را نیز یک ایستگاه تقلیل فشار T.B ذکر کرد و گفت: در این پروژه پنج کیلومتر خط تغذیه 160 میلی متری اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان میزان تقریبی جایگزینی گاز با سوخت های مایع را نیز دو میلیون و 400 هزار لیتر سوخت مایع در سال اعلام کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.