ارومیه؛

توسعه و تعمیم ورزشهای همگانی مطالبه مهم مسئولان و مردم

رییس فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: توسعه و گسترش ورزش همگانی مطالبه مهم مسئولان و مردم است.

توسعه و تعمیم ورزشهای همگانی مطالبه مهم مسئولان و مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مجدآراء‌ گفت:‌ فدراسیون ورزشهای همگانی فدراسیونی برنامه محور است و در راستای رسیدن به چشم انداز 1404 برنامه های مدون و دقیقی پیش رو دارد.

وی اظهار كرد:‌ حمایت دولتمردان كشور و وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون همگانی می تواند مسیر ما را برای رسیدن به اهداف متعالی كوتاهتر سازد.

مجدآراء‌ گفت:‌ ورزش عمومی نیاز اساسی جامعه در حفظ سلامت روحی و جسمی است و فدراسیون همگانی به عنوان متولی این امر وظیفه سنگینی در راستای نهادینه سازی فرهنگ همگانی شدن ورزش در بطن جامعه دارد.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر 60 كمیته و انجمن تحت پوشش این فدراسیون فعالیت دارند.

وی تدوین 30 مورد برنامه كیفی و تصویب آن از سوی وزرات ورزش و جوانان جهت عملیاتی شدن برنامه ها را از اهم برنامه های فدراسیون عنوان كرد و افزود:‌ اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی به مدت 12 شب به مناسبت هفته دولت در ورزشگاه آزادی تهران از جمله برنامه های پیش رو می باشد.

مجد آراء گفت:‌ بر اساس تصویب وزارت ورزش و جوانان تمامی فدراسیون های ورزشی موظفند 30 برنامه مصوب فدراسیون ورزشهای همگانی را به اجرا در آوردند.

وی ادامه داد: ‌این فدراسیون بعد از ماه مبارك رمضان بدعت اهداء جایزه خودرو سواری را از همایش های پیاده روی حذف كرده ایم ولی همچنان استقبال مردم برای شركت در این همایش ها پرشور و با نشاط است.

مجدآراء گفت:‌ گردآوری تمامی كمیته های همگانی هیات های ورزشی استان در یك دفتر كاری مشترك به دلیل هم افزایی بیشتر و بسط و گسترش تمامی رشته های ورزشی در سطح جامعه از برنامه های مهمی است كه بین فدراسیون و اداره كل ورزش و جوانان استان مصوب شده است.

وی گفت:‌ كسب رتبه دوم كشوری توسط هیات همگانی آذربایجان غربی نشانگر فعالیت روزافزون این هیات و اجرای منظم برنامه های مدون تقویم سالیانه است.

علی مجدآراء رییس فدراسیون ورزشهای همگانی كشور به منظور شركت در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر كشور به شهر ارومیه سفر كرده بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.