در نشست هفته آخر تیر‌ماه اعضای کمیته علایم استان با ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد 4 فرآورده موافقت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد از بازرسی و کنترل جعبه‌های شیرینی در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: بازرسان این اداره با حضور در مراکز عرضه شیرینی، جعبه‌های شیرینی مورد استفاده در واحدهای صنفی را از نظر وزنی مورد بازرسی قرار دادند.

شریفی افزود: از فرآورده‌ها بر اساس نام‌های تجاری دارای نشان استاندارد عرضه شده در سطح شهرستان به صورت تصادفی نمونه‌برداری شد و آزمون وزن جعبه‌های مقوایی در اوزان مختلف بر اساس استانداردهای مربوط انجام گرفت.

وی گفت: از 102 آزمون صورت گرفته، 29 مورد مغایر با استاندارد مشاهده شد و نتایج آزمون برای اداره کل استاندارد استان محل تولید این جعبه‌ها ارسال گردید.

با بررسی وضعیت واحدهای تولیدی، به علت عدم تمدید به موقع و عدم احراز شرایط استاندارد، پروانه استاندارد فرآورده‌های پنیر رسیده در آب نمک و شیر پاستوریزه با نام تجارتی نارمک مربوط به واحد تولیدی فرآورده‌های لبنی نارمک، ماست با نام تجارتی کهمان محصول واحد تولیدی بوستان گرین، و بتن آماده واحد تولیدی سام‌نژاد باطل شد.

قابل ذكر است ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد در راستای وظایف سازمان ملی استاندارد ایران و با هدف نظارت بر وضعیت کیفیت واحدهای تولیدی می‌باشد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.