فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان گفت: قاتل زماني که از مشهد به رفسنجان رسيده مبلغ طي شده را نداشته و در ميانه راه با راننده درگير و با چاقو چند ضربه به وي زده و از صحنه متواري شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه اطلاع رساني پليس، "سرهنگ نصرالله عباسي" افزود : با اعلام به مرکز فوريت هاي پليس رفسنجان مبني بر يک مورد کشف جسد در يکي از مناطق شهرستان در حوزه کلانتري 12 شهري بلافاصله عوامل گشتي به محل کشف جسد اعزام شدند.

وي ادامه داد: اکيپ گشت بلافاصله در صحنه حاضر شدند و سرنخ هايي در مورد قتل کشف كردند.

عباسي گفت: ماموران با بررسي هاي به عمل آمده و کشف آلات جرم و جمع آوري اطلاعات از اهالي ، توانستند قاتل را شناسايي كنند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران کلانتري و پليس آگاهي طي يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه موفق شدند متهم را در کمتر از3 ساعت دستگير كنند.

سرهنگ عباسي خاطرنشان كرد: متهم اهل شهرستان هاي شمالي کشور است که در بازجويي فني و تخصصي عرصه را بر خود تنگ و لب به اعتراض گشود و اعلام داشت که از شهر مشهد با كرايه كردن خودرو مقتول به شهرستان رفسنجان سفر كرده و قرار بوده مبلغ قابل توجهي را به عنوان کرايه پرداخت كند.

وي ادامه داد: اما قاتل زماني که به رفسنجان رسيده مبلغ طي شده را نداشته و به راننده اعلام كرده که کرايه را در محل کار خود پرداخت مي كند و بعد از اين که به طرف باغات رفسنجان حرکت كرده اند، در ميانه راه با راننده درگير و با چاقو چند ضربه به وي زده و از صحنه متواري شده است.

سرهنگ عباسي يادآور شد: متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مقامات قضايي شد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: قتل ، چاقو ، راننده ، مشهد ، رفسنجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.