یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که کمیسیون متبوعش قصد دارد بند بند مواد برجام را با حضور اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بررسی کند.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تیم مذاکره کننده در رابطه با بررسی ابعاد برجام گفت: بنا داریم تمامی جزئیات برجام را با حضور اعضای تیم مذاکره کننده در کمیسیون امنیت بررسی کنیم.

وی افزود: قطعاً در هفته جاری کمیسیون امنیت ملی در رابطه با بررسی ابعاد برجام میهمان اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه متذکر شد: همچنین طبق تصمیمات جناب بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی با آقای عراقچی در کمیسیون امنیت، بنا بر این گذاشته شد تا بند بند مواد برجام در جلسات کمیسیون امنیت مورد بررسی قرار گیرد تا دقت لازم در این رابطه اعمال شود.

شوهانی در پایان خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی در رابطه با بررسی برجام،‌ با حضور عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، عرلقچی ، شوهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار