جانشين فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: پليس كرمان در دو عمليات جداگانه توانست مقدار 503 كيلوگرم انواع مواد مخدر را كشف و ضبط كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالرضا ناظري در تشريح عمليات اول گفت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي، پليس متوجه عبور محموله اي از مواد مخدر توسط اشرار مسلح شد.

سرهنگ ناظري افزود: اكيپ پليس مبارزه با مواد مخدر و يگان تكاوري زهكلوت به همراه اكيپ مبارزه با مواد مخدر استان كرمان و اكيپ مبارزه با مواد مخدر شهرستان قلعه گنج و شهرستان كهنوج اقدام به برقراري كمين و ايست و بازرسي در محور "آبسردوئيه" كردند و پس از گذشت دقايقي خودرو 405 قاچاقچيان را مشاهده كردند.

وي افزود: خودروي مذكور به همراه يک دستگاه خودرو پژو پارس سفيد رنگ به محض مشاهده پليس اقدام به دور زدن كردند و متواري شدند اما پليس سرانجام توانست خودرو آن ها را متوقف و مقدار 303 كيلوگرم مواد مخدر را كشف كند.

سرهنگ ناظري تصريح كرد: از خودرو 405 تعداد 20 كيسه ترياك به وزن 202 كيلوگرم و 100 بسته حشيش به وزن 101 كيلوگرم كشف و ضبط شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان در ادامه بيان داشت: با راهنمايي و پشتيباني اطلاعاتي پليس مواد مخدر استان تحويل گيرنده محموله نيز در شهرستان كهنوج شناسايي و مراجع قانوني تحويل داده شد.

وي به عمليات ديگر پليس در شهرستان ارزوئيه نيز اشاره كرد و گفت: پليس كه در حال رصد محورهاي مواصلاتي بود به يك دستگاه خودرو سمند سفيد رنگ مشكوك و راننده خودرو به محض مشاهده پليس به سمت پاسگاه وكيل آباد متواري شد.

سرهنگ ناظري افزود: در عمليات تعقيب و گريز سر انجام خودرو مذكور توقيف و از صندوق عقب آن 20 بسته 10 كيلويي ترياك به وزن 200 كيلوگرم با لفافه كشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.