مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس تهران گفت: این باشگاه خانه یا خودرو نیست که اجاره شود.

کاشانی: پرسپولیس ساختمان و خودرو نیست که اجاره داده شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب کاشانی درباره جلسه امروز آسیب‌شناسی برای واگذاری سرخابی‌ها به خصوصی گفت: بانک‌ها، صنعت و حتی بخش خودرو نیز واگذار شد اما هنوز معادله واگذاری سرخابی‌ها حل نشده است. کاش این آسیب‌شناسی قبل از واگذاری بود چون الان مردم بی‌اعتماد شده‌اند و کار برای اداره این دو باشگاه سخت شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اشکالات بی‌ثباتی مدیریت است. وقتی در یک باشگاه در یک سال سه مدیر جابه‌جا می‌شود دیگر چطور اسپانسر‌ها رغبت پیدا کنند تا وارد گود شوند؟ چرا که سلایق هر مدیر با مدیر دیگر متفاوت است و بی‌ثباتی مدیریت قدرت اسپانسرینگ را کم می‌کند.

کاشانی ادامه داد: به طور مثال در بازی گلاکسی با آرسنال 94 هزار‌و‌3‌ نفر در ورزشگاه بودند و این یعنی برای سه نفر هم حساب‌ و کتاب می‌کنند و درآمدها دقیق مشخص است. جالب اینجا که وزارت ورزشی هم تصمیم می‌گیرد استقلال را کرایه دهد! مگر خانه و ماشین است که بخواهد آن را کرایه دهند.

وی بیان کرد: وزارت باید با کارشناسان امر مشورت کرده و از آن‌ها کارشناسی بگیرند چرا‌که آن‌ها برای کارشناسی و مشورت خود پول نمی‌خواهند. من خودم به خاطر پرسپولیس بیمارستان خوابیدم و فتح‌الله‌زاده هم همینطور و مدیران زیادی هستند که می‌توانند در خصوص این دو تیم به وزارت ورزشی کارشناسی بدهند. چرا که این دو تیم با همه تیم‌ها متفاوت هستند و بارها مشاهده شده که تماشاگر با جانش فوتبال را نگاه می‌کند.

مدیر تیم ملی امید با اعلام حل مشکل خاکپور برای همراهی تیم امید در مورد اینکه آیا این تیم از شورای شهر حمایت می‌شود گفت:
مگر هر‌کسی هر‌جا بود از آنجا باید تأمین شود؟ در مورد تیم ملی امید همهکمیته و هم فدراسیون ردیف بودجه دارند و به ما کمک می‌شود. غیر از این نیست و خیالتان راحت اما برای اردوهای خارج از کشور پول توجیبی را افراد خیر تأمین می‌کنند. با این حال سایر مسائل از جمله تأمین بلیت و اسکان برای کمیته و فدراسیون است.

وی افزود: مگر بسکتبال و والیبال با سعود به المپیک پولشان را خودشان در می‌آورند و یا مگر تکواندو هم کارشناسی دارد که این صحیت‌ها را مطرح می‌کنید؟

کاشانی با اشاره به مشکل کارت مربیگری محمد خاکپور افزود: بازیکنان دیگر هم می‌توانند از قانونی که برای رفع مشکل خاکپور ایجاد شده استفاده کنند.

کاشانی در پایان درباره این که گفته می‌شود مایلی‌کهن از تیم ملی امید به دلیل بیماری استعفا کرده است به خبرنگاران توضیح داد: تنها خبری که در این مورد وجود ندارد استعفای مدیر فنی تیم ملی امید است و مایلی‌کهن از سمت خود در تیم امید استعفا نداده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار