مدیر تیم ملی امید فوتبال کشورمان گفت: ما طی نامه‌ای به AFC اعلام کردیم که خاکپور در سه دوره باز آموزی شرکت رده که در نهایت با تعداد ساعت تعیین شده AFC یکسان می‌شود.

کاشانی: مشکل خاکپور با محاسبه کلاس‌های باز آموزی حل می‌شود/امسال قانون ساعت مربیگری AFCکرده استحبیب کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: خاکپور266 ساعت دوره سرمربیگری گذرانده است، اما وی در سه دوره باز آموزی شرکت کرده که در مجموع 330 ساعت می‌شود.
 
کاشانی در ادامه عنوان کرد: به هر حال ما مدارک را به AFC فرستادیم اگر  کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک ما را قبول نکند ان وقت خاکپور در کلاس‌های آموزشی بعد از ماه رمضان شرکت می‌کند.
 
وی تصریح کرد: جلسه‌ای دیروز با اعضای کمیته فنی از جمله محصص، خبیری، احسانی و معینی داشتم در این جلسه نامه AFC مبنی  بر عدم تایید مدرک مربیگری خاکپور را مورد بررسی قرار دادیم.
 
در رده اول بازی‌های تیم ملی امید با تلاش فدراسیون فوتبال مشکل خاکپور برطرف شد و ID کارت این مربی صادر شد.
 
مدیر تیم ملی امید کشورمان بیان کرد: به هر حال تعداد دوره گذرانده شده کلاس مربیگری خاکپور با کلاس‌های مربیگری AFC اختلاف زمانی دارد.
 
همچنین مدرک مربیگری قطبی همانند خاکپور است، اما امسال قانون AFC تغییر پیدا کرده و مدت دوره از 226 ساعت به 330 ساعت تغییر زمان داشته است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مشکلی برای خاکپور به وجود نمی‌آید چرا که وی می‌تواند با شرکت در کلاس‌های مربیگری بعد از ماه مبارک  رمضان کمبود زمان حضورش را در کلاس‌های مربیگری را جبران کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار