جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح مبارزه با سرقت در سطح اين استان خبر داد و گفت: با اجرای اين طرح در 2 روزگذشته در سطح استان 16 سارق شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري گفت: طرح عملياتي مبارزه با سارقان با هدف پيشگيري از وقوع سرقت و ارتقاي احساس امنيت اجتماعي در سطح استان به اجرا درآمد .

وي افزود: مأموران با اجراي اين طرح در سطح شهرستان هاي زنجان ، خدابنده ، خرمدره و ابهر 16 سارق را شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه اين متهمان به اتهام سرقت از منزل ، مغازه ، اماكن ، موتور سيكلت ، سيم و كابل برق و سرقت از باغات دستگير شدند اضافه کرد : متهمان در بازجويي هاي صورت گرفته به بيش از 16 فقره سرقت اعتراف كردند.

رحمتی با تاكيد بر اينكه بيشتر سرقت ها در سطح استان توسط افراد معتاد و به منظور تهيه مواد مخدر صورت مي گيرد افزود: اولويت پليس در سال جاري مبارزه سرقت و با سرقت هاي خرد مي باشد.

وی با اعلام اينكه اجراي طرح مبارزه با سرقت با هدف گذاري هاي مشخص ادامه دارد تصريح کرد: اعتياد زمينه بروز انواع جرائم و ناهنجاري هاست لذا از خانواده ها تقاضا داريم مراقب فرزندان خود بوده تا در دام اعتياد گرفتار نشوند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.