دکتر سید مرتضی طباطبایی طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران به عنوان مدیر کل انتقال خون استان تهران منصوب شد.

دکتر بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکشنبه چهارم خرداد 94 در مراسمی با حضور مدیران و معاونین صنف با تشکر از زحمات و تلاش‌های دکتر فاطمه نادعلی، دکتر سید مرتضی طباطبایی به عنوان مدیر کل انتقال خون استان تهران منصوب شد.

دکتر طباطبایی پیش از این، مدیریت دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات را در ستاد مرکزی سازمان انتقال خون بر عهده داشت و مدیریت اداره کل طرح و برنامه‌، دفتر برنامه ریزی جذب و آموزش اهدا کنندگان و همچنین مدیریت انتقال خون استان کرمان در سوابق شغلی وی دیده می‌شود.

وی افزود: در حکمی که از طرف دکتر علی اکبر پورفتح‌الله مدیر کل سازمان انتقال خون صادر شده  آمده است:

جناب آقای دکتر مرتضی طباطبایی 

سلام‌علیکم
با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی،‌به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیر کل انتقال خون استان تهران منصوب می‌نمایم تا با اتکای به الطاف بی شائبه الهی و بهره‌مندی از مشارکت و همفکری کارکنان صدیق و زحمتکش آن اداره کل و مراجع ذیربط استانی و محلی و با ملحوظ نمودن ضوابط شرعی و قانونی در راستای تحقق سیاست‌ها و اهداف عالیه سازمان انتقال خون ایران و شرح وظایف محوله مطابق سند و شرح وظایف مدیران کل استان‌ها موفق و پیروز باشید. 

توفیق روز افزون شما را در مسیر خدمت رسانی به مردم متدین و شریف اسلامی در راستای اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم. 


دکتر علی اکبر پورفتح الله 

مدیرعامل انتقال خون ایران 




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.