نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مهارت به عنوان شفاف سازی پتانسیل داخلی در حوزه های مختلف برگرفته از دانش بومی در محتوای سیاست اقتصاد مقاومتی و برگرفته از اندیشه ارزشی مقام معطم رهبری قرار دارد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از رودهن؛ جبار کوچکی نژاد در هفته مهارت در مورد نقش مهارت در گرداندن چرخ ها توسعه ایران اسلامی گفت: مهارت از جمله ابزار های زیر بنایی برای شکل دهی مستحکم به ساختار سیاست اقتصاد مقاومتی است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : مهارت افزایی باید در مراکز آموزشی و مدارس از سوی متولیان امر و مدیران این مراکز مورد دقت قرار بگیرد و تنها تامین کننده خوراک تئوری دانش پژوهان نباشند .

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه بازنگری و تدوین استاندارد ها با رویکرد شایسته محوری و تنوع حرفه ای مهم است اضافه کرد: نباید در جریان مهارت افزایی و تولید علم از تحقیق و پژوهش غافل باشیم .

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: گرایش به کسب و کار خورد و کوچک و مشاغل خانگی باید مورد توجه قرار بگیرد .

انتهای پیام /پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.